С мяната на офиса често е задача с много неизвестни. Без значение дали става дума за преместване в по-голям, или в по-малък, цялата логистика по избора на място, пренасяне, настаняване и превръщане на новите помещения в уютно за работа място, е труден процес.
Но всеки труден процес става лесен, когато е раздробен на по-малки, лесни за планиране и изпълнение задачи с ясни срокове. Ето за какво да помислите, след като новите помещения вече са избрани:
Окабеляване
Едно от най-големите усложнения, присъщи на преместването в ново офис пространство, е прекъсването и повторното свързване на цялата ви техника. Нека вашият IТ-отдел изготви план за прехвърляне на цялото техническо оборудване на вашия офис.
Това включва компютри, сървъри и телефони, както и плановете за данни и интернет.
Мебели и обзавеждане
Най-добрият начин да превърнете новия офис в място, на което екипът да идва с желание, е наемането на интериорен дизайнер. Той ще въплъти духа на компанията в интериора и офисът ще се превърна във ваша визитна картичка.
Индивидуалните работни пространства
Каквито и да са идеите на интериорния дизайнер, дайте възможност на всеки от служителите ви сам да “обзаведе” своето работно място. Дайте възможност на всеки да поръча онези офис консумативи, които са му нужни за ежедневната работа според задълженията и навиците му.
Добра идея е разполагането на офис органайзери на всяко бюро, за да има място за всички кламери, телбод, ножици, листчета и печати. Често служителите използват офис органайзерите и за място, на което да държат малки лични вещи, с които превръщат работното си място наистина в свое.
Празнувайте новия си дом
Преместването в нов офис е стресиращо за всички. Затова е добре да организирате малко парти за “добре дошли на новото място” за всички свои служители.
Не е нужно все още да сте напълно готови и не е нужно да е нещо голямо – дори празничен обяд по средата на деня някъде през първата седмица след преместването ще покаже на служителите ви колко оценявате тяхната помощ и колко нови и вълнуващи неща ви очакват в новия офис като екип.