С навлизането на облачните услуги и лансирането на Microsoft Office 365 има нови възможности за подобряване на работния процес в много местни компании. Една от тях е Дертур България - официален представител на водещa туристическa компания в Европа. Своите впечатления от преминаването към новата услуга сподели Евгени Тенев, представител на фирма БГ Сервиз, която технически обслужва Dertour България, и разказа как тя е помогнала при обслужването на клиентите на компанията.
„Още в момента, в който Дертур България решиха да сменят сървъра на компанията, знаехме, че Microsoft Office 365 ще помогне да се разрешат проблемите с пощенските сървъри, както и ще се справи с казусите със загуба на кореспонденция. БГ Сервиз е партньор на Microsoft и имахме възможност да тестваме облачната услуга преди три години още в момента, когато беше пусната на пазара, така че бяхме наясно с предимствата ѝ“, каза Евгени Тенев.
Според него интеграцията е преминала доста плавно, без служителите да забележат дори за момент, че има промяна в пощата им. Направена е била пълна синхронизация на получените и изпратените писма, а след като услугата е била напълно функционираща, хората са започнали да виждат нововъведенията и да се възползват от тях. Работният процес на служителите в Dertour България предразполага използването на една обща пощенска кутия, тъй като екипът трябва да е сигурен, че е отговорено на всички заявки. С нея работят няколко души и за да се избегне съвпадение на отговори или пропуски, е въведена система на категоризация. Това е улеснило целия процес и във всеки един момент екипът на Дертур може да се върне назад във времето и да провери кой от тях е отговорил на дадена заявка и какъв е бил отговора.
Според Тенев едно от най-полезните нововъведения в Office 365 e възможността да се връщат писма, които вече са изтрити за период от един месец назад. Компаниите със собствен мейл сървър могат да го постигнат чрез инвестиция в технологии и време и в повечето случаи се налага да се възстановява наново целия сървър, за да върнат едно писмо.
Какво споделиха от Дертур България за услугата, можете да видите във видеото:
„Един от всеки четирима бизнес клиенти днес разчитат на Office 365, една от най-широко използваните и растящи ИТ услуги, която осигурява нови начини за съвместна работа на почти всяко устройство с добре познатите Office приложения, но и с необходимата надеждност, функции за ИТ сигурност и контрол. В началото на февруари 2014 г. представихме и нова облачна услуга за бизнес анализи Power BI за Office 365, която предлага ефективен начин за работа с данни с инструментите, които бизнесът използва всеки ден, като Excel. Очакванията ни са, че повече бизнес потребители от България ще разпознаят ползите за своите организации от употребата на Office 365 и Power BI“, заяви Петър Иванов, изпълнителен директор на Майкрософт България.
Office 365 е същият Office, който всеки от нас познава и използва в ежедневната си работа. Тъй като е облачна услуга, осъществяването на достъпа до приложения и файлове става практически по всяко време и от всяко място – PC, Mac и таблети без значение на каква платформа работят. Това важи и за актуализациите на функциите - те се получават автоматично. С Office 365 потребителите могат да ползват добре познатите Office приложения – Word, Excel, PowerPoint, на които разчитат всеки ден заедно с Microsoft SharePoint Online, Microsoft Exchange Online и Microsoft Lync Online в една обща облачна услуга, която е достъпна, надеждна и сигурна.
Тук можете да видите какво споделиха и други компании от България, които използват услугата на Microsoft.
Дертур България е официалното представителство за България, Македония и Албания на една от водещите немски туроператорски компании DER Touristik GmbH & Co. KG. Компанията е основана през 2006 г. с цел да представи и развива продуктите на DER Touristik на българския туристически пазар. В момента продуктите на компанията се продават от около 90 български туристически агенции (като броят им расте постоянно), което гарантира необходимото пазарно присъствие, както и високото ниво на консултантско обслужване и близост до клиента.