Д ва златни медала грабна водка FLIRT от конкурсите THE GLOBAL TRAVEL RETAIL SPIRITS MASTERS 2017 и The Global Vodka Masters 2017. Наградите бяха раздадени по време на световното изложение за безмитна търговия в Кан - Tax Free World Fair Cannes 2017, където производителят на водка FLIRT VP Brands International участва със собствен щанд.
Конкурсите се организират от водещото списание The Spirit Business, което представя тенденциите в алкохолния бранш. В журито има дестилъри, журналисти, пишещи ревюта за алкохолни продукти, бармани в престижни хотели и водещи търговци, които отговарят за спиртните напитки в големи търговски вериги. Обективната крайна оценка е гарантирана от „сляпата дегустация”, която журито прави на топ алкохолни брандове без да се влияе от популярността или разпознаваемостта на марките.
Мекият и балансиран вкус на водка FLIRT, който експертите са оценили за златен медал, се дължи най-вече на производствената технология за дестилиране, която е сред най-модерните в Европа. VP Brands International постоянно инвестира и въвежда най-добрите производствени практики, за да гарантира високата чистота и качество на продукта.
За добрата водка е важна и основната съставка, а при FLIRT това е зърнен спирт, който се извлича от селектирана пшеница и преминава през няколко фази на пречистване и ферментация. Към момента водка FLIRT e една от най-разпознаваемите марки водка у нас. Тя се продава успешно и на над 80 външни пазара. Не за първи път брандът получава престижните отличия - с медали се прибира и от изданията на конкурсите през 2012, 2013 и 2015 г.
„Приемаме наградата и като отговорност и ангажимент да поддържаме високото качество на FLIRT”, коментираха от VP Brands International. Щастливи сме, че инвестициите ни в най-иновативните технологии и постоянните ни усилия да налагаме качествен бранд както на българския пазар, така и на международната сцена се оправдават.
Тази година VP Brands International предложи и нова серия на продукта – FLIRT 5, който залага на 5-кратната дестилация. С това нововъведение производителят се нарежда сред световноизвестни лидери на пазара, които също пречистват своята водка 5 пъти.