Ф орумът се проведе в рамките на 2 дни, като посетителите имаха възможност да видят презентации за пазарите в Румъния, Гърция, България, Сърбия, Северна Македония, Босна и Херцеговина, Хърватска, Словения и Албания.
В конференцията бяха включени и други ключови теми като вътрешна и външна логистика, маркетинг, съвременни технологични решения за продажби и комуникация, глобални и локални маркетплейс платформи, софтуерни решения за подобряване на бизнеса и още много.
“Три са основните неща, които впечатлиха хората по време на събитието. На първо място това беше разнообразието от лекции и теми, представени от сцената, от изключителни професионалисти и хора, познаващи добре различните пазари. На второ място бяха многото изложители и възможността за размяна на контакти и създаване на нови партньорства. На трето място беше уникалното настроение, с което бяха заредени всички гости от началото до самия край на събитието.”
Това коментира Никола Илчев, главен организатор на Balkan eCommerce Summit, непосредствено след последната лекция.
Темите, предизвикали най-голям интерес по време на двата дни на конференцията:
—> “Бъдещето на пазаруването е Live”, представена от Михах Манеску от платформата за live shopping Streams.Live
—> “Успешна трансгранична логистика и достигане на клиенти в цяла Европа” с участието на Светлозар Димитров от euShipments и Христо Радичев от Mediapost Hit Meil
—> Панел “Транс-гранични решения за маркетинг в контекста на електронната търговия, с участнци Георги Кандев от Netpeak България, Збигнев Новитски от Bluerank, Йонут Ментану от WebDigital и Михай Винатору от DWF
—> “Трансформиране не електронната търговия чрез подобряване на доставките”, изнесена от Фелипе Алвеш от Ananas.
Събитието беше придружено и от ефектно парти в края на първия ден, на което гостите успяха да се насладят на светлинно танцово шоу и певчески изпълнения на класически български песни.
“Изключително полезна и много добре организирана конференция”, “Изключително място, където да откриеш много нови партньори за своя бизнес”
“Конференцията беше на световно ниво”.
Това са само част от коментарите, които гостите оставиха в социалните мрежи след края на събитието, а по интересните моменти можете да намерите в снимки в официалните социални канали на eCommerce Academy:
Facebook: https://facebook.com/ecommerceacademybg
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/ecommerceacademybg/
“Очевидно има нужда от подобни събития и ние като водеща организация в сферата на съдържанието за електронна търговия ще се постараем да ги осигурим на бизнеса. Подготовката на следващото издание започва още през този месец, а съвсем скоро ще поместим нова информация в сайта на Balkan eCommerce Summit”.
Допълни Никола Илчев, в отговор на въпрос за бъдещите планове пред него и eCommerce Academy, свързани с този международен форум.
За Никола Илчев:
Той е една от най-добре познатите личности в сферата на електронната търговия в България. Основател е на eCommerce Academy, в която от 2016 година провежда редица значими за бранша конференции и обучения, създава полезно видео и аудио съдържание, издава бизнес литература, а от 2022 година организира и единствения у нас конкурс за електронни търговци - eCommerce Academy Awards. Никола има значителен принос за развитието на бранша, както и за трансграничната търговия, благодарение на формати като Sell successfully in Romania and Greece и Balkan eCommerce Summit. Силно вярва, че всеки бизнес трябва да се стреми към дигитализация и силно онлайн присъствие.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!