П рез шестата година, откакто стартира в България, екосистемата на eMAG Marketplace наброява над 4800 търговци, които предлагат над един милион активни продукта, като очакванията са до края на годината търговците на платформата да станат 6000.
Само за последната година трафикът на българския eMAG Marketplace е нараснал с 47%, с реализирани над 1,3 милиона поръчки.
С цел продължаваща подкрепа на растежа на платформата през следващите три години eMAG ще инвестира над 50 милиона евро в технологии, развитие на международни пазари и човешки ресурси.
Данните бяха представени по време на второто издание на ежегодното събитие Sellers’ Day на eMAG (Деня на търговците), което събра онлайн над 600 търговци на дребно от 15 индустрии, готови да работят в цифровата икономика и да развиват бизнеса си на национално и международно ниво. Те имаха възможността да се запознаят с плановете и стратегиите на eMAG Marketplace, най-новите тенденции в електронната търговия, релевантни данни и напредък, както и да получат полезни съвети как да разраснат своята дейност.
eMAG Marketplace: какво ново се случва през 2021 г.
„Навлизаме във фаза на ускорено развитие на eMAG Marketplace, която ще се фокусира върху предоставянето на нови инструменти за по-нататъшно развитие на онлайн бизнеса и увеличаване на продажбите. По този начин ще можем да подкрепим още повече местни предприемачи, които искат да разширят бизнеса си, включително и в международен план”, каза Разван Бланита, директор на eMAG Marketplace България.
Бъдещите планове включват разширяване с нови продуктови категории и бърза и лесна интеграция на eMAG Marketplace Courier чрез специален интерфейс, който ще улесни управлението на доставките до куриерски офиси и ще позволи на клиентите да бъдат уведомявани автоматично относно етапа на техните поръчки. Обявяването на очакваното време за доставка на страниците на продуктите е още една функция, отговаряща на нуждите на потребителите.
Компанията ще фокусира върху и върху това да предлага на клиентите възможност за картови плащания за всички продукти, закупени в Marketplace, без допълнителна такса за търговците, което ще подпомогне по-нататъшния растеж на бизнеса на активните продавачи в платформата. На търговците в eMAG Marketplace ще бъде предложена и възможността да интегрират функцията eMAG eCREDIT, която позволява да предоставят на клиентите възможност да купуват продукти на удобни за тях вноски, без да е нужен пряк контакт с банка и само въз основа на онлайн одобрение.
eMAG ще стартира и програмата Open Bulgaria, целяща да предостави възможности на дребните производители в цялата страна, като улесни достъпа им до модерен канал за продажби, който предлага навлизане на пазар с милиони потенциални клиенти – при преференциална комисионна. Търговците, които възнамеряват да продават на платформата eMAG Marketplace в рамките на програмата Open Bulgaria, трябва да произвеждат своите артикули само в България, включително и малки серии занаятчийски продукти.
eMAG Marketplace награждава представянето
В рамките на събитието Sellers’ Day, eMAG отличи своите най-добре представящи се партньори с награди на обща стойност 26 000 лева, които те могат да използват за маркетингови цели:
Ускорен растеж – Вали Компютърс
Примерна дейност – Ofisitebg
Разширяване на обхвата – PIC Computer
Оптимизирани наличности – Matraci.bg
Доставки за 24 часа – DDV TRADING
Любопитство и участие – Ardes.bg
Шампион Sli.do – Eurotel
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!