В началото на празничния декември T MARKET зарадва своите клиенти в един от столичните квартали с иновативни каси на самообслужване. Нововъведението компанията направи в своя супермаркет в ЖК „Мусагеница“, който е сред най-посещаваните обекти от веригата.
“В последните две години начинът, по който клиентите пазаруват, се променя. Затова и ние активно се стараем да работим и в посока подобряване на клиентското преживяване. Проектът за каси на самообслужване е само един от примерите за това”, сподели по време на представянето изпълнителният директор на “Максима България” Едвинас Волкас.
По думите му веригата инвестира все повече в удобство и комфорт. “Нашите клиенти разчитат на ежедневното пазаруване, такъв е и моделът ни на работа. Ние сме близо до техния дом, а магазините ни са практично устроени. Но за никого не е тайна, че в пикови часове на касите в супермаркетите се струпват повече хора. За да оптимизираме времето, в което клиентите се налага да чакат, за да платят своите продукти, взехме решение да инсталираме каси на самообслужване. Така вярваме въведохме улеснение в тяхното ежедневно пазаруване”, споделя още генералният директор.
Новите каси в магазина в Мусагеница са общо четири. Механизмът на работа позволява клиентите самостоятелно да маркират стоките, които искат да закупят, като ги поставите на обозначените за целта места. На касите са инсталирани и везни, на които да се измерят избраните плодове, зеленчуци или насипни бонбони.
Заплащането става в брой или с банкова карта. Освен това клиентите имат възможност и да върнат продукт, в случай че размислят. Всички ползватели на лоялната програма на T MARKET могат пълноценно да използват отстъпките със своята карта Благодаря, точно както и на обикновените каси. А за да бъде работата с касите на самообслужване максимално лесна, от компанията са подготвили видеа, които показват на мониторите пред клиента нагледно всяка команда, която следва да бъде изпълнена.
В случай че имат нужда от помощ, клиентите могат да се обърнат към помощник-касиер, който ще отговаря на въпросите им, свързани с касите на самообслужване, или ще им асистира при работата с тях.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!