З а поредна година Кеш Кредит бе призната като един от водещите работодатели в България. На престижните годишни награди Career Show Awards 2021, небанковата финансова институция бе отличена за иновативния си подход и успешни кариерни политики в три категории. Квалифицираното жури оцени високо постиженията на компанията, сред над 340 кандидатури, със сребро в категория „Стратегии за управление на кризи“ и бронз в категориите „Стратегия за ангажиране на служители“ и „Иновации в подбора на кадри“.
Career Show Awards са водещите награди за най-добър работодател, които се провеждат всяка година у нас с цел да отличат най-забележителните успехи на компаниите, свързани с повишаване разпознаваемостта на работодателската марка и привличане, и задържане на силни кадри.
Иновативният подход на компанията започва още от началото с проекта Candidate journey (Пътешествие на кандидата), който получи 3-то място в категория “Иновации в Подбора”. Чрез него компанията описва визуалното пътешествие на кандидатите за работа. „Започнахме от създаване на профил на успешния кандидат.
Определихме личностните характеристики, които подкрепят нашите ценности. Добавихме уменията, необходими спрямо компетенциите на позицията, организирахме структурирани интервюта с наши служители и снехме демографските данни в компанията. Анализирахме успешните хора в екипа и направихме снимка на конкуренцията.
След като обобщихме цялата информация, нашият профил беше готов и той ни даде възможност да минем през всички етапи на неговото пътешествие – от намиране на информация за компанията, провокиране на интерес, до кандидатстване и назначаване.“ споделя Зорница Янакиева, CEO на Кеш Кредит.
Развитието на хората и подобряване на знанията е друг ключов за компанията приоритет. Поради това, през последните години, Кеш Кредит се фокусира над това как да помогне на служителите да запаметят целия обем от информация, която им е необходима в ежедневната работа.
„Инвестирахме в обучения, собствена е-трейнинг платформа, микролърнинг програми, но за съжаление не можехме да постигнем дългосрочен ефект. Тогава започнахме да правим задълбочени проучвания чисто физиологично как мозъкът придобива и успешно съхранява информацията от обученията. Стигнахме до когнитивните умения, които са свързани с механизмите на това как учим, помним, решаваме проблеми. Те не са фиксирани и могат да се развиват чрез начина ни на живот, както и чрез целенасочени действия. Едно от тези когнитивни умения е дълготрайната памет, която е в основата на нашата нужда за постигане на дългосрочна компетентност. За нея научихме, че колкото повече пъти бъде повторена дадена дума, изречение или абзац, толкова по-голям е шансът да бъде дългосрочно запаметена. Така се роди и ИМПЕРИУМ, играта която бе отличена с бронзово отличие. Това е стратегическа виртуална игра за дългосрочно поддържане на знания.“, споделя Зорница Янакиева. „Защо игра?“, продължава тя, „Защото още от детството това за нас е най-естественият и ефективен начин да учим по забавен начин.
ИМПЕРИУМ пренася служителя виртуално в едно ново измерение, връща го векове назад и го потапя в едно незабравимо пътешествие през времето. Със силата на знанията той започва приключение от Каменната ера и достига в последните нива до живота на Марс. Всеки ден има 10 въпроса, които са свързани с правила, процедури, обучения и новости. Отговаряйки правилно на въпросите, той печели пари, с които създава и развива бизнес – от поляна до супер модерен офис. Служителят, с всяко свое действие, превръща играта в интерактивна – създава офис, наема хора, облагородява района си, измисля рекламни кампании, сблъсква се с трудности при събирането на кредити, воюва с конкуренти, претърпява форсмажорни обстоятелства, на които трябва да намери решения бързо и разбира всичко това в присъствието на коронавирус.“
В днешно време, за да има успех една компания тя трябва на първо място да е устойчива. Третата категория, в която Кеш Кредит бе отличена с 2-ро място на тазгодишните награди е политиката на Кеш Кредит за индивидуална и екипна устойчивост на служителите.
„Тя бе създадена в самото начало на пандемията в унисон с антикризисната стратегия на компанията.“, каза Зорница, „Целта ѝ е да изгради устойчивост в служителите на Кеш Кредит в синхрон с новото време, като е съобразена изцяло с препоръките на световните организации за корпоративно здраве и благополучие. Подходът ѝ е да започнем промяната отвътре навън. Вглеждайки се в себе си, приемайки всичко случващо се, но с ясна визия и спокойствие как да управляваме успеха в тази непредвидима среда. Този компонент разглежда фокуса на компанията върху психичното и физическо здраве чрез поредица от обучения по емоционална интелигентност, освен това през последните 5 години нашите служители преминаха обучения на основни теми като – хидратация, хранене, движение, профилактика, имунитет и т.н. От миналата година направихме някои промени, които временната ситуация наложи. Здравословните седмици се превърнаха в месеци, защото темата за здравето стана все по-честа в разговорите на служителите. Стартирахме тематични здравословни месеци, насочени към компенсиране на дефицити от COVID-19 изолацията. В рамките на този месец се провеждат семинари, уъркшопи, дегустации, с цел социализиране на екипите и подобряване на комуникационните умения.“, допълва Зорница.
Ако и ти искаш да станеш част от екипа на модерна компания с иновативни услуги, която цени хората и предлага супер кариерни възможности, изпрати CV-то си сега на careers@cashcredit.bg