Б ългария, най-голямото сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес в България, стартира приемането на заявки за седмото издание на IAB MIXX Awards 2022 Условията за участие в конкурса изискват кампаниите да са осъществени в периода декември 2020 година – декември 2021 година. Крайният срок за подаване на кандидатури за IAB MIXX Awards 2022 е 10 март 2022 г., съобщиха организаторите.
Новото в предстоящото издание на конкурса е в няколко посоки една от които е по-широк спектър от възможности за измерване на ефективността на една кампания в дигитална среда. Проектите ще бъдат оценявани от изцяло международно жури тази година с увеличен състав състоящ се от 12 членове от два съдийски състава, фокусирани в направленията „Стратегия и цели“ и „Тактики и инструменти“ изтъкнати ескперти и професионалисти от дигитална индустрия. Председател на журито е Aлександър Калчев, Executive Creative Director, DDB Paris.
Техническа комисия, която бе включена за първи път в миналогодишното издание също е с увеличен съства за предстоящите IAB MIXX Awards 2022, която ще следи за спазване на правилата по подаване на заявки, комисията ще включва доказани специалисти, които са запознати с формата.
За първи път IAB България ще финансира 3 от спечелилите компании на MIXX Awards 2022, да участват на MIXX Awards 2022 Europe, което е уникална възможност за компаниите да бъдат отличени и на още по-високо Европейско ниво.
Ключови дати за IAB MIXX 2022:
Участват кампании, реализирани в периода декември 2020 г. – декември 2021 г.
Срокове за подаване на заявки:
Ранна заявка: от 09.12.2021 г. до 09.02.2022 г.
Стандартна заявка: от 10.03.2022 г. до 02.03 2022 г.
Късна заявка: от 03.03.2022 г. до 10.03.2022 г.
Церемонията за обявяване на победителите и връчване на наградите: 20 април 2022 г. и още един изцяло нов акцент за това издание ще бъде формата - гала вечеря.
Официален партньор: А1 България
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитален партньор: Пощенска банка
Tворчески партньор: The Smarts
Медия партньори: BTV Media, Нет Инфо, Икономедиа, Investor.bg, сп.Мениджър, Медийна група България, Darik radio, Булевард България, Economic.bg, SBB Media
За повече информация и участие в конкурса: https://mixx.bg/
За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.