Л ансиращата комуникационна кампания на бизнес програмата Smart Lady от Fibank спечели престижно отличие в конкурса European Excellence Awards 2018. Наградата беше връчена на официална гала церемония в Дъблин, навръх Деня на банкера. Конкурсът с 11-годишна история отличава най-добрите проекти в сферата на връзките с обществеността и маркетинговите комуникации в Европа.
Тази година в конкурса участваха 290 проекта, разпределени в 58 категории и избрани между общо 1500 кандидати. Програмата Smart Lady на Първа инвестиционна банка бе отличена в категория „Балкани”, съревновавайки се със световни брандове като Philips, Procter & Gamble и Avon. Изборът на победител във всяка категория се базира на онлайн гласуване и двудневна среща с експертно жури, състоящо се от 38 члена – специалисти в маркетинговите комуникации и PR. Крайната оценка на кандидатурите зависи от журито като критериите, от които се ръководи то, са: иновация, имплементация, комуникационна стратегия и резултат.
Smart Lady е нова специална програма, насочена към жените в българския бизнес. Тя включва различни банкови продукти с преференциални условия и редица финансови и нефинансови решения, които предлагат подкрепа, сигурност и спокойствие за дамите предприемачи. Програмата е предназначена за компании, управлявани от жени и за жени със собствен бизнес.
Smart Lady от Fibank беше представена за първи път у нас през март тази година. С този проект Първа инвестиционна банка обяви целта си да подкрепя дамите предприемачи в България, предлагайки им изгодни условия за финансиране, участие в различни форуми и обучения, както и гратисен период за връщане на кредита по време на майчинство. Програмата осигурява дълъг период на изплащане на кредити, включена застраховка „Спокойствие с FiHealth" и VIP пакет медицинска застраховка „Здраве" от FiHealth Застраховане за сметка на Банката.
„Проектът Smart Lady не е само продукт за финансиране на бизнеси, а комплексна платформа, обединяваща в себе си множество фактори. Това е проект, създаден от мъже и жени, мислещи в една бизнес посока. За първите седем месеца от старта на Smart Lady вече над 200 жени предприемачи са се възползвали от предимствата й. Секторите с интерес към програмата са основно търговия, услуги, образование, транспорт и спедиция, хотелиерство, земеделие, онлайн търговия и др. Програмата е отворена и за микробизнес, като към момента съотношението на жени предприемачи, възползвали се от програмата, е 50:50 между сферата на малките и средни предприятия (МСП) и микробизнеса. До края на годината ни предстоят още два важни етапа: провеждане на серия тематични обучения в различни градове и пускане на онлайн платформа, която да бъде използвана от жените като информационен, образователен и мрежови инструмент“, заяви Илона Станева – директор „Маркетинг и реклама“ във Fibank.