С пециалният пакет Smart Fit, насочен към активен и балансиран начин на живот, вече е част от дигиталното изживяване в приложението Yettel. Всеки клиент, който между 1 април и 30 юни 2025 г. сключи нов договор или преподпише съществуващ с абонаментен план на стойност от 29,99 лв., получава възможност да се възползва от атрактивни отстъпки за продукти и услуги на телекома, както и от редица спортни и уелнес изненади от партньорите на Yettel.
Пакетът включва 100 лв. отстъпка при покупка на смартчасовник – в брой или на изплащане, която може да се ползва в магазините на Yettel и при онлайн поръчка, както и 6 месеца безплатна MultiSIM услуга, позволяваща използването на часовника дори без връзка с телефон.
В допълнение, клиентите, които отговарят на условията, могат да участват за изненади, разпределени в пет тематични категории – с възможност да опитат късмета си по веднъж във всяка от тях.
- Едноименната секция предоставя възможност за спечелване на достъп до фитнес клубовете Pulse в София, Пловдив, Бургас и Стара Загора – с опции за еднодневен, едноседмичен или дори едномесечен безплатен вход.
- В останалите четири категории потребителите могат да открият изненади като достъп до онлайн тренировки и платформи за упражнения у дома (Gymondo, Yoga Vibe, Flexyfit, Studio Prekrasna), програми за медитация и ментално здраве (7Mind), отстъпки за високопротеинови храни и индивидуално изготвени хранителни режими (FitSpo, Agaia), ваучери за спортни магазини (MaxSport, Sport Box, Sports Aware, Intersport), както и преживявания с висока доза адреналин – от рафтинг до ATV приключения с GiftTube.
Създаването на новия пакет Smart Fit е резултат от проучване на агенция KANTAR за Yettel, проведено сред 910 респонденти на възраст между 15 и 60 години. Данните сочат, че над 60% от анкетираните се определят като физически активни. В този дял обаче основно попадат дейности като разходки в градска среда (50%) и сред природата (37%), докато едва 32% практикуват някакъв вид спорт*. Като основна пречка пред по-активния начин на живот, повечето участници посочват липсата на време – фактор, който възпира 57% от тези, които не се смятат за активни. Именно това е и фокусът на кампанията на Yettel – да улесни достъпа до спорт и уелнес инициативи и да насърчи по-здравословен начин на живот, съобразен с нуждите на съвременния човек. Телекомът полага консистентни усилия в тази посока още от средата на 2022 г., когато стартира кампанията Active Living, с цел да направи активния начин на живот по-достъпен благодарение на технологиите.
Добавянето на възможности като тези в пакет Smart Fit е част и от цялостната стратегия на Yettel да предоставя допълнителна стойност на своите клиенти – далеч отвъд традиционното портфолио на един телеком. Приложението Yettel App е с най-високата потребителска оценка** в телеком сектора в България и дава възможност за достъп до редица допълнителни услуги, като MAX, SkyShowtime и Storytel, както и за спечелване на ексклузивни отстъпки за онлайн магазина на Yettel или за партньорски обекти чрез игрите „Петък с Yettel“ и „Промо вторник“.
*Процентите са над 100%, тъй като респондентите са имали възможност да посочат повече от един отговор.
**Резултатът се базира на моментно състояние съгласно оценката на мобилното приложение на Yettel от над 70 000 потребители в Google Play Store и над 22 000 потребители в Apple App Store към април 2025 г.