В петото издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината“, организиран от Shell България, за втори път от общо три поредни участия голямата награда Сервиз на годината за 2015 г. беше присъдена на „Порше София Запад“. Сервизът получи най-висока комплексна оценка от вота на експертното жури и онлайн гласуването на клиенти.
„Порше София Запад“ зае първото място според оценката на журито и в категорията Голям мултифункционален сервиз.
„Управителят на комплекса и мениджърът на сервиза eжедневно решават различни ситуации, за да отговорят на високите очаквания на клиентите. За нас слоганът „Напредък чрез техника” е ежедневен ангажимент пред тях и в сферата на следпродажбеното обслужване. Клиентът, на всеки един автомобил продаден в комплекса, може да бъде загубен заради некачествено сервизно обслужване. Затова ние казваме: ”Търговецът продава един автомобил, а сервизът всеки следващ. Колегите имат значителен принос за изграждане на лоялността към марката и постигане на клиентско задоволство“, сподели г-н Димитър Благов, мениджър на сервиза „Порше София Запад“ .
“Порше София Запад” е официален дилър на Ауди АГ в България. Сервизът на Порше София Запад е оторизиран сервиз на Ауди АГ за района на София. Той е сертифициран по изискванията на ISO 9001:2008 от TÜV SÜD Managment Service GmbH и съществува от март 2005 година. Към настоящия момент в сервиза работят 53 висококвалифицирани служители. Сервизът разполага с много добра материално-техническа база и ново модерно сервизно оборудване. Извършват се всякакви ремонти, основно на автомобилите от марката Ауди. Сервизът работи само с оригинални резервни части, за които важи гаранцията на завода производител. Средно на ден се сервизират около 42 автомобила. Сервизът предлага и осигурява на своите клиенти заместващи автомобили
На територята на сервиза е осигурен свободен достъп на интернет, има кафене за клиентите и помещения за отдих на служителите. За клиентите са налични досатъчно паркоместа.
Работното време на сервиза е от понеделник до петък от 08,00 часа до 19,00 часа, а в събота от 10,00 до 17,00 часа.
Ежегодно се предлагат сезонни кампании. Допълнително към тях сервизът участва и в програмата на вносителя Service 4+, която е за автомобили на възраст над четири години.
Тази програма има за цел да запази клиентите в сервизите и след 4-тата година на автомобила. Сервизните пакети дават на клиента ценово предимство между 20 и 40%, в зависимост от конкретния автомобил и типа пакет.
С тези основни типове пакети се покрива по-голямата част от извършваните ремонти на автомобилите между 4 и 12 годишна възраст. Очакванията на вносителя са да запази своите клиенти в официалните сервизи през целия период, а не само в гаранционния.