Н а 1 април в София ще бъде даден старт на националната кампания „С грижа за чувствителните зъби“ на Sensodyne. В рамките на седем уикенда през април и май месец хората в София, Пловдив, Стара Загора, Бургас и Варна ще имат възможност да се информират за един от най-често срещаните дентални проблеми, начините за справяне с проблема и да преминат през специално подготвения Тест за чувствителни зъби.
Началото на кампанията е тази събота и неделя в The Mall. От 11 до 19 часа всички гости на търговския център ще могат да посетят щанда на Sensodyne, разположен на ниво 0 срещу Централния вход. Експертите на марката ще използват специално подготвения еднометров макет на зъб, за да онагледят причините за дентиновата свръхчувствителност (чувствителност на зъбите) и как да се справим с дискомфорта в устата, причинен от нея.
След София, кампанията продължава с още 4 големи български града със следния график:
- Mall of Sofia, София – 8 и 9 април
- Paradise Center, София – 22-23 април
- Mall Plovdiv, Пловдив – 29 и 30 април
- Mall Galleria, Стара Загора – 6 и 7 май
- Mall Galleria, Бургас – 13 и 14 май
- Mall Varna, Варна – 20 и 21 май
Кампанията „С грижа за чувствителните зъби“ на Sensodyne ще бъде подкрепена от томбола, в която всеки уикенд 10 от регистриралите се, ще печелят подаръчни пакети Sensodyne с продукти за цяла година.
За повече актуална иформация последвайте Sensodyne Bulgaria във Facebook.