XOPark Sofia, функциониращ доскоро под името Jumbo Plaza, навлиза в нов етап от развитието си. Съсредоточен върху удобството на своите посетители, ритейл паркът, който досега привличаше клиенти с утвърдени брандове като Lidl, Jumbo, Sinsay, LC Waikiki, Jysk, Зора, dm, adidas outlet, ССС, удвоява площта си, предлагайки все по-богат търговски микс, модерна инфраструктура и функционални социални пространства. Разширението е част от дългосрочната визия на инвеститора „Тринити Кепитъл“ за създаване на среда, в която пазаруването се превръща в комфортно и приятно преживяване, а XOPark Sofia – в истински „ритейл парк за хората“.
XOPark Sofia се развива с ясна визия – да осигури на посетителите си цялостно приятно клиентско преживяване. Неоспоримите предимства на комплекса, сред които лесен достъп без задръствания, безплатен паркинг, различни услуги и всички категории потребителски продукти на едно място - дрехи, обувки, спортни стоки, козметика, бяла и черна техника, детски стоки, хранителни продукти, мебели и декорации, сега се допълват от още повече възможности, които затвърждават основната му концепция: място, създадено с мисъл за хората.
Първите магазини от разширението, които ще приветстват клиенти още на 12 март, са Lilly, TEDi, Kik и брандът на футболната легенда Христо Стоичков - H8S, а на следващия ден врати отваря Kaufland. Хипермаркетът с площ от 5000 кв.м., който е 68-ми обект на веригата в България и 18-ти в София, ще бъде и първата локация на пазарния лидер на бързооборотни стоки, който открива в подобен тип ритейл парк в страната.
Друг лидер, иконата с легендарния номер 8 - Христо Стоичков – лично ще посрещне феновете си и ще раздава автографи и снимки по време на официалното откриване на 12-тия поред магазин на бранда си H8S тази неделя, 16 март, между 11:00 и 13:00 часа.
Преди това, на 14 март, петък, ще отвори врати и вторият обект на бранда, който предлага внимателно подбрана селекция от световни бест селъри на постоянно намалени цени – HalfPrice. За първите 50 посетители търговецът е подготвил специална изненада - ваучер на стойност 50лв за пазаруване в магазина.
На 20 март ще ги последват Хиполенд и Terranova, а през април очакваме поредна вълна любими брандове да отворят врати в най-големия ритейл парк на Балканите – XOPark Sofia.
Това е първата фаза от откриването на разширението на XOPark Sofia. До края на месец май предстои още десет търговски обекта да приветстват клиенти, а собственикът на комплекса обещава на прага на лятото да организира грандиозен празник с много атракции, голяма сцена и томбола с награден фонд, в която всеки участник печели, а трима късметлии ще пътуват до вълнуваща дестинация.
Търговските площи се увеличават двойно, което се транслира в повече магазини и услуги на едно място за по-голямо улеснение. Разширението не означава само повече възможности, а по-добро преживяване за клиентите. Лесният достъп с подход вече и от Околовръстния път на столицата и предвидените социални зони допълват усещането за истинско „място за хората“.
Разширението налага и промяна в адреса – към познатите магазини на бул. “Ботевградско шосе” 525 се присъединяват новите обекти, построени на номер 515.
Удвояването на търговската площ на ритейл парка носи нови възможности, още по-разнообразен избор и нови причини XOPark Sofia да се утвърди като предпочитано място за пазаруване. Независимо дали става въпрос за бърза покупка след работа, уикенд разходка с цялото семейство или целенасочено търсене на най-добрите оферти, XOPark Sofia ще продължи да се развива, за да бъде ритейл парк за хората във всяко отношение.