А втомобилен салон София е най-престижният автомобилен форум в България, по времето на който посетителите могат да се запознаят с актуалните тенденции, най-новите моделни генерации, да тестват стотици модели и да получат атрактивни оферти за закупуване на нов автомобил. На тазгодишното 24-то издание Toyota взе участие с цели пет премиерни модела – последните поколение на тричленното семейство на Corolla, 5-тото поколение на RAV4, както и новият член в гамата – бизнес седанът Camry. „Тази година по време на изложението отчетохме сериозен интерес с най-новото поколение на RAV4, повечето посетители съвсем целенасочено искаха да разберат повече за подобренията на новата генерация, отчитаме и най-много пробни шофирания с него. Щастливи сме, че наблюдаваме такъв интерес, в цял свят новото поколение печели симпатиите на хората. Освен това истинска сензация направи новото Camry. Впечатленията на посетителите са силно позитивни, спечелихме нови за нас клиенти. Camry предлага повече простор, повече комфорт и съвсем различно изживяване по отношение на интериора и пътното поведение. Клиентите ни тук споделиха, че са приятно изненадани от качествата на модела“, сподели наблюдения Венцислав Гашев, Търговски директор на официалния дилър и дистрибутор „Тойота Балканс“.
Софийското изложение е известно с традиционните атрактивни търговски оферти като и тази година Toyota демонстрира желанието си да предложи повече решения на клиентите си. Валидната по време на изложението промоционална оферта „Предложение без конкуренция“ на марката, която включва модели с най-новите технологии от Toyota, ексклузивен лизинг с лихва от 1.52% за цялата гама автомобили Toyota, както и преференциална тарифа за застраховка „Автокаско“, и специални условия за покупка на оригинални Toyota аксесоари ще продължи да бъде валидна през целия октомври във всички оторизирани дилъри на Toyota в страната.
„Желанието ни да бъдем по-близо до клиентите, да предвиждаме техните нужди и желания, да бъдем част от решенията в забързаното им ежедневие, ни мотивират да търсим комплексни предложения за нашия пазар. Автомобилите отдавна не са средство за придвижване от една точка до друга, те са емоционален, технологичен и иновативен продукт, но също така са средство да подобрим качеството си на живот. Затова вярваме, че със специалната ни комбинирана оферта даваме възможност на потребителите да улеснят крайното си решение на кой модел да се спрат като им пестим време, но и добавяме стойност в ежедневието им“, каза Михаела Радкова, Маркетинг директор в „Тойота Балканс“.
На щанда можеше да бъде видяна и единствената бройка за България на легендарния модел Prius в plug-in версия, която събра почитатели на хибридното задвижване и любители на историята на хибридната технология. Преди 22 години именно с Prius Toyota масовизира хибридите и дава възможност на потребителите да се придвижват достъпно с по-екологични решения за мобилност.
Към днешна дата Toyota е лидер в електрификацията в автомобилната индустрия – с най-широката електрифицирана гама в почти всички класове. Компанията е сред първите, които се отказаха от дизеловите двигатели, като предлага бензинови варианти на почти всички свои нови и утвърдени модели.