Procter & Gamble даде старт на първaтa си виртуалнa платформа P&G LifeLab. Това се случи на първата изцяло виртуално проведена „Изложба за потребителска електроника“. Платформата, позволяваща пълно потапяне в преживяването, бе на разположение на посетителите на изложението. Освен това тя съчетава дигитално проучване и виртуална реалност, за да покаже как иновациите и технологиите, вдъхновени от дълбокото разбиране на нуждите на потребителите, могат да повлияят на ежедневието на 5 милиарда души по целия свят.
„В епохата на дълбоки промени, потребителите все повече разчитат в ежедневието си на надеждни продукти с отлични характеристики“, сподели Марк Причард, главен маркетинг директор на P&G. „P&G LifeLab показва как технологиите водят до иновативни продукти и как запазваме водещата си роля в тази трансформация, като създаваме марки, които правят живота малко по-лесен, а бъдещето малко по-светло.“
Посетителите на P&G LifeLab ще могат да си създадат аватар, за да влязат във виртуалната платформа. Посетителите ще могат да разглеждат лабораторията и да взаимодействат виртуално с редица технологии и иновации за дома и планетата. Освен това ще имат възможността да гледат видеоклипове и презентации за бъдещето на иновациите, вдъхновени от потребителите, включително:
- Oral-B iO, четката, която преобръща представите за миенето на зъбите с революционните си иновативни функции и дизайн, които ще повишат очакванията за усещане и ефективност. Нейното магнитно задвижване без триене съчетава трептяща въртяща се глава с микровибрации за усещане за професионална орална хигиена всеки ден.
- EC30: По-чистият начин за почистване. EC30 преобръща представите за чистота, чрез добавянето на елемент на по-голяма устойчивост, спрямо традиционните течности, като не съдържа вода. Фокусира се върху съставките, а пластмасовите опаковки отпадат. Вълшебното блокче се активира за секунди при досег вода, за да се превърне мощна пяна, която разтваря всички нечистотии.
- Microban 24, революцията в дезинфекцията на дома, чрез която повърхностите се предпазват от разпространението и размножаването на бактериите в продължение на 24 часа.
- 50-Liter Home Coalition, платформата, стартирала наскоро, която работи с много организации в различни ресори за създаване на устойчиви решения, чрез използване на технологии и политики. Основната цел е преоткриването на начина, по който се използва водата у дома и в по-общ план в общинските водопроводни мрежи, с цел преодоляване на недостига на вода в градовете.
В „амфитеатъра“ на LifeLab, P&G ще бъде домакин на третото годишно предизвикателство за иновации, на което начинаещи предприемачи ще представят най-новите си иновативни решения. Те ще имат възможност да си партнират с P&G Ventures за разработване на продукти. В „амфитеатъра“ ще има и продуктови демонстрации от експертите ни по орална хигиена и грижа за дома, както и ексклузивна прожекция на филма „Как да поддържаме здравословен дом“, представен от Bounty. Той ще разкрие колко лесно бактериите могат да се разпространят в кухнята, и ще включва експертна препоръка за поддържане на чист дом от микробиолога д-р Чарлз Герба.
След края на „Изложба за потребителска електроника“ P&G LifeLab ще остане отворена на сайта www.pglifelab.com. „Виждаме вълнуващо бъдеще за P&G LifeLab и след изложението, сподели главният директор по дизайна на P&G Фил Дънкан. „Инвестираме в тази революционна виртуална платформа, защото вярваме, че най-добрият начин да продължим да сме ангажирани с потребителите, партньорите, медиите и въобще с хората по целия свят е да ги поканим да се присъединят към нас зад кулисите, без значение кога и къде се намират.“
За Проктър и Гембъл
P&G обслужва потребителите по целия свят с една от най-силните гами надеждни, качествени и лидерски марки, включително Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® и Whisper®. Общността на P&G оперира в около 70 държави по света. Посетете http://www.pg.com за последните новини и информация за P&G и техните марки. За други новини, свързани с P&G, посетете www.pg.com/news.