Суеверията са фундаментална част от бита на българина. Независимо дали става дума за баене против болести или за съвсем небрежното почукване на дърво, уповаването в свръхестествени сили е съвсем естествен феномен по нашите ширини – и статистиките го потвърждават: 36% от българите се страхуват от магии, 53% се доверяват на лечители и знахари, а цели 72% вярват в съществуването на хора със свръхестествени способности.
И точно в тези цифри, в които мнозина разпознават собственото си ежедневие, а малцина други – шокираща назадничавост, трима души откриват нещо обещаващо – напълно неразработена до този момент бизнес ниша.
Цекомир Дончев, Христина Станоева и Жорж Любянин са трима млади българи от различни поприща, респективно дизайн, етнография и икономика, с една обща цел – да вдъхнат нови сили в българските суеверия. От техните общи усилия се ражда Анти Уроки – първия по рода си онлайн магазин за артикули против уроки.
Каталогът на Анти Уроки включва разнообразни предмети и амулети, много от които са вдъхновени от добре познати обичаи, но и обогатени за по-силен ефект. Сред асортимента им, например, присъстват специална свещ с аромат на четирилистни детелини, подходяща за всеки модерен интериор; Черноморска сол, предназначена ексклузивно за хвърляне през рамо и особено ефективна, когато ритуалът се извършва от главата на семейството; както и импрегниран с восък и тамян червен конец за по-добра защита от зли влияния.
Неортодоксалният и иновативен подход осигурява на новата компания обещаващо бъдеще – за период от два дни са реализирани над 500 покупки. Онлайн магазинът се намира на antiuroki.com и всеки е добре дошъл да разгледа предлагания асортимент, а тук можете да видите кратко интервю с Цекомир Дончев.