Пощенска банка: С близо 50% расте броят на клиенти, които ползват онлайн банкиране само за година
Източник: Postbank
0

З а поредна година онлайн банкирането на Пощенска банка бележи съществен ръст, сочат данните за 2019 г., сравнени с тези за 2018 г. 47% е ръстът на годишна база на потребителите, които извършват парични трансакции онлайн през дигиталните канали на банката. Още по-съществено е нарастването при използването на мобилното банкиране „m-Postbank“, където за година има близо 100% повишение на активните потребители и общата сума на направените трансакции и съответно 80% ръст при общия брой на трансакциите.

Източник: Postbank

В следствие на все по-активната употреба на дигиталните канали от клиентите на банката, общият дял на направени трансакции в дигитална среда достига 73% в края на 2019 г., спрямо 27% на извършените в клон. За сравнение, в края на 2018 г. общият дял на трансакции в дигитална среда се е равнявал на 57%.

Източник: Postbank

Иновативните дигитални услуги на Пощенска банка – апликацията EVA Postbank и чатботът EVA във Facebook, добиват все по-голяма популярност сред клиентите, особено сред тези до 45 г. Мобилното приложение EVA Postbank е създадено през септември 2019 г., за да осигури на клиентите на Банка Пиреос бърза и надеждна информация за обединението с Пощенска банка. То е първото по рода си с интегриран чатбот, който отговаря на клиентски въпроси, осигурява актуална и полезна информация за продукти и услуги и има допълнителна функция за „Live chat“ с експерт от банката. Само за 4 месеца то обслужи над 25% от активните клиенти на Банка Пиреос. В деня на обединението на двете институции EVA Postbank има проведени по над 570 разговора на час и близо 50 разговора в минута, което допринесе за значително облекчаване на трафика в Кол Центъра и за по-доброто клиентско преживяване. След обединението EVA Postbank предоставя полезна информация за продуктите и услугите на Пощенска банка, за локацията на най-близките офиси, финансови съвети и др.

Източник: Postbank

Единственият у нас банков чатбот във Facebook Messenger, ЕVA, също постави рекорди през 2019 г. Той е използван за година от 80 000 уникални потребители, които потърсиха чрез него решение за своите финансови нужди. Общо 1 млн. евро е стойността на заявките за потребителски кредит, обработени от EVA, което го превръща в един от най-успешните „служители“ на Пощенска банка. Запазва се тенденцията почти половината от потребителите му – 45%, да се връщат за следващ разговор. 60% от запитванията в EVA са за възможностите за финансиране на ремонт или за закупуване на автомобили и техника. В 30% от случаите потребителите търсят допълнителни средства до заплата и за финансиране на по-малки покупки. Тенденцията сочи и нарастващ интерес през чатбота да се проучват възможностите за финансиране на покупка на имот.

„Съществените ръстове в използването на дигиталните ни канали през 2019 г. показват категорично, че клиентите възприемат Пощенска банка като иновативна компания, която отговоря на очакванията им за бързи, надеждни и изгодни онлайн услуги. Съотношението на дигиталните трансакции спрямо тези на каса в клон на банката устойчиво расте – с 66% за последните две години. Все по-голям е и броят на потребителите, които използват електронно и мобилно банкиране не само за справки и информация, а и за да извършват парични трансакции. В отговор на техните очаквания ние постоянно надграждаме възможностите за дистанционно обслужване, за да осигурим най-доброто преживяване на потребителите, да им спестим време и средства“, коментират от Пощенска банка.

Източник: Postbank

Все повече клиенти търсят финансиране онлайн, като подадените онлайн заявки за потребителски кредити през 2019 г. са с 20% повече спрямо 2018 г., а усвоените суми нарастват с 38% на годишна база. За да осигури на своите клиенти изцяло дигитален процес по заявяване и взимане на потребителски кредит, през 2019 г. банката стартира тестово услугата за онлайн подписване на кредитни документи, която от началото на 2020 г. вече масово може да се използва от клиентите на банката, които подават искане за потребителски кредит през някой от дистанционните канали, като например онлайн заявление. С новата услуга се предоставя възможността за дистанционно подписване на всички необходими документи за отпускане на кредит, включително и усвояването на сумата по сметка в банката, без физически клиентите да посещават банков клон.

 
Коментари 0
Кирилица:
Фонетична
Имате 2000 позволени символа

* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!

Обратно в сайта X

ДОСТЪП ЗА ЛОГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ За да пишете, оценявате или докладвате коментари, моля логнете се в профила си.

  1. Запомни ме
забравена парола Полетата маркирани с * са задължителни
Полето Потребителско име не трябва да е празно.
Полето E-mail не трябва да е празно.
Полето Парола не трябва да е празно.
Полето Повторете паролата не трябва да е празно.
  1. Декларирам, че съм се запознал с Общите условия за ползване на услугите на Нетинфо.
Полетата маркирани с * са задължителни
<p>Кремъл: Ракетата беше предупреждение към Запада</p>

Кремъл: Хиперзвуковата ракета беше предупреждение към Запада

Свят Преди 12 минути

Русия "ясно демонстрира" как ще изглежда отговорът ѝ

Снимката е илюстративна

Мъжът, инсценирал смъртта си, изпрати 24-секундно видео

Свят Преди 41 минути

24-секундното видео, което Боргуордт е изпратил на властите, е заснето в стил селфи и го показва в апартамент с бели стени

<p>Режат ръце, изтръгват нокти, изгарят хората живи</p>

Журналист разкри тактиката на Вагнер за дезинформация в Африка

Свят Преди 1 час

"За мен е важно да споделя тази история, за да може да се въздаде справедливост"

<p>Истинската история на Пепеляшка</p>

Истинската история на Пепеляшка

Любопитно Преди 1 час

Коя е всъщност Пепеляшка и колко мрачна би могла да бъде тази приказка

Асен Василев: ПП не се моли на никого

Асен Василев: ПП не се моли на никого

България Преди 2 часа

Затова ще подкрепим най-възрастния за председател на Народното събрание, посочи той

<p>Индия се смалява в полза на Китай</p>

Ще изчезне ли Индия под Китай?

Свят Преди 2 часа

Индийската тектонична плоча се движи с около пет сантиметра за една година в посока към Евразийската, и още по-точно - приплъзва се под Китай

Валерий Залужни

Украинският генерал Валерий Залужни: Третата световна война вече започна

Свят Преди 2 часа

„Украйна вече не е изправена само срещу Русия“, каза генералът

Подозрителен пакет е открит до посолството на САЩ в Лондон

Подозрителен пакет е открит до посолството на САЩ в Лондон

Свят Преди 2 часа

Районът е отцепен и се води разследване

Сеул: Русия е доставила противовъздушни ракети на Северна Корея в замяна на нейни войски

Сеул: Русия е доставила противовъздушни ракети на Северна Корея в замяна на нейни войски

Свят Преди 3 часа

Това обяви високопоставен южнокорейски представител

Ч.Р.Д, Скарлет! Чаровната актриса навършва 40 години днес

Ч.Р.Д, Скарлет! Чаровната актриса навършва 40 години днес

Любопитно Преди 3 часа

Най-касовата актриса на всички времена празнува юбилея си заедно със своя брат близнак

<p>Русия принуждавала украинци да даряват кръв</p>

Русия принуждавала украинци на даряват кръв за руски войници

Свят Преди 3 часа

Това се случвало в окупираните от руската армия територии

,

Защо астронавтите остаряват по-бързо в Космоса

Любопитно Преди 3 часа

При липса на гравитация телесните течности, като кръв и лимфа, се изместват към главата

<p>Орбан покани Нетаняху, обеща да не го арестува</p>

Орбан към Нетаняху: Заповедта за арест на МНС няма да бъде изпълнена

Свят Преди 3 часа

Измежду страните от ЕС Унгария и Чехия решително подкрепят Израел