О става по-малко от месец когато можете да включите своя проект в третото издание на конкурса „Сайт на годината“.
Кандидатстването в конкурса ще продължи до 5 октомври. Всеки, който иска да се включи в надпреварата, е необходимо да се регистрира. Таксата за участие е 120 лв. на проект.
Важно е да се отбележи, че тази година участието в категория Каузи е безплатно. Сайтове на неправителствени организации, конкретни каузи, проекти с доброволческа или благотворителна насоченост и т.н. могат да се възползват от тази възможност.
Конкурсът, който се организира от „Фондация за активно развитие на уеб“, има за цел да покаже и отличи най-добрите сайтове на български и чужд език, създадени от български екипи.
Третото издание на „Сайт на годината“ стартира в особени условия на социална изолация и карантина. Това доведе и до преориентиране на бизнеса онлайн, а именно създаване на нови сайтове и онлайн магазини, както и стартирането на редица онлайн проекти с благотворителна цел. Организаторите на Сайт на годината смятат, че участието в конкурса ще донесе много дивиденти особено на новите сайтове. Те ще могат да получат експертна оценка от жури съставено от професионалистите в бранша и оценка на публиката, както и по-голяма популярност.
Категориите на конкурса са 9 – осем са за сайтове, една е за мобилни приложения :
Фирмен сайт
Личен сайт и блог
Институционален сайт / НПО
Сайт на кауза
Електронен магазин
Медиен сайт
Продуктов сайт
Сайт за услуги
Mobile app
Регистрация можете да направите тук.
Всички уеб разработки ще бъдат разгледани и оценени от голямо национално жури експерти по програмиране, уеб дизайн и дигитален маркетинг.
Победителите ще получат престижното отличие „Сайт на годината“ за съответната категория, уникална статуетка и грамота.
Специално жури ще определи една специална награда за принос в развитието на българската уеб среда.
Дата и място за официалната церемония по награждаването ще обявим в края на септември.
За „Фондация за активно развитие на уеб“
„Фондация за активно развитие на уеб“ има за цел да популяризира уеб средата и развитието на онлайн пространството. Организира конкурси, семинари, обучения, образователни кампании и други с оглед издигане качеството на създаваното уеб съдържание, разпространение на добри практики и изграждане на браншови стандарти. По този начин се подпомага бизнес екосистемата на уеб студиа, агенции и фрийлансъри от цялата страна и се подобряват възможностите за развитие на професионалистите в бранша.