И зба New Bloom Winery представи новата си корпоративна идентичност и едноименна серия вина.
Българският производител заяви намерения да популяризира винената култура в страната и да осъществи експортна експанзия. Избата си поставя за цел да прави „модерни вина за модерни хора”.
Четири от ключовите ѝ продукти бяха представени на елегантна мултисетивна вечеря в сряда вечерта.
Новата корпоративна идентичност идва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на винените серии Verano Azur, Pixels и F2F, добре познати на българския потребител.
По време на събитието избата представи новата си серия New Bloom. Засега тя включва бяло и розе. Бялото е купаж от Совиньон Блан и Шардоне. Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира. И двете вина са леки, приятни и лесни за употреба. Плодовите аромати и свежест ги правят подходящи за консумация за пролетта и лятото.
Всички вина на New Bloom Winery се произвеждат от висококачествено грозде. Собствените лозови масиви върху 6000 дка представят яркия и характерен тероар на Тракийската низина.
Припомняме, че именно този регион бе определен за втората най-добра винена дестинация в света. В технологично отношение производствената база на New Bloom Winery превъзхожда повечето български винарни.
Дългогодишни инвестиции в най-съвременна техника и съоръжения, качествени бъчви от френски дъб и модерни ферментационни съдове са само част от предпоставките за успеха. В последните пет години винарната е напълно реконструирана, като към нея е изградена и нова модерна лаборатория за проследяване и замерване на всички производствени процеси.
Инвестицията в избата възлиза на над 10 млн. лв. New Bloom Winery обръща сериозно внимание на налагането на българските вина в чужбина, като продава на повече от 20 международни пазара сред които САЩ, Франция, Япония и Китай.
„Пише се нова глава във винената култура. Отдавна на винената сцена у нас не се е случвало нещо толкова впечатляващо”, коментираха експерти по време на събитието. 300 специални гости сред които бизнесмени, представители на шоубизнеса, собственици на заведения опитаха четири от водещите продукти в портфолиото на New Bloom Winery.
Вината бяха представени от вицепрезидента на Асоциацията на сомелиерите в България Слави Райчев. Менюто бе дело на шеф Андре Токев, който след специална дегустация на вината бе подбрал акцентите в ястията.