А ко допреди няколко години онлайн присъствието беше препоръчително за бизнеса, сега е наложително. След бума в онлайн пазаруването през изминалата година, търговията на дребно бележи нова ера. А промяната в нагласите и поведението на потребителите подтикна много бизнеси да преминат онлайн, за да отговорят на изискванията на своите клиенти.
Отчетите на Гугъл за мобилност сочат драстично намаление на посещаемостта на търговските обекти, а електронните магазини са чудесна алтернатива и допълнение към физическите с редица ползи и предимства за бизнеса.
Чрез електронния магазин вашият бизнес е достъпен 24/7. Дори когато спите, вашите клиенти могат да разглеждат продуктите или услугите, които предлагате, и да правят покупки. С онлайн магазина можете да достигнете до нова аудитория, независимо от разстоянията и от локацията на клиента. Свързвате се с повече клиенти и можете да отговаряте на техните запитвания по-бързо. А те съответно могат да купуват директно от лаптопа или от телефона си, без да е нужно да излизат от дома или офиса си.
1200 левa e похарчил българинът за онлайн покупки през 2020 г.
Данните от проучване на Българската е-комерс асоциация съвместно с няколко национални асоциации сочат, че през 2020 г. българите са похарчили двойно повече спрямо 2019 г.
И въпреки че България е на едно от последните места в Европа по обем на е-търговия, тенденцията за дигитализация на бизнеса нараства с усилията на няколко компании да опростят процеса, предоставяйки функционално разработен софтуер за онлайн магазини на широк кръг от бизнеси.
Пандемията и нейните последици все още не са приключили, а всички прогнози и анализи обещават електронната търговия да продължи да процъфтява и да налага нови правила в бизнеса.
По-малко разходи за онлайн магазин с готов електронно базиран софтуер и бюджетен пакет от услуги
Две български компании инициират кампания за насърчаване на дигитализацията на бизнеса у нас в подкрепа на всички български брандове в усилията им да достигнат до повече клиенти онлайн. И двете български компании се развиват стремително на редица чужди пазари и са предпочитан партньор на бизнеса с иновативните си решения.
До края на юни CloudCart и myPOS заедно предлагат атрактивен пакет от услуги за създаване и управление на онлайн магазини, успешно и моментно приемане на плащания, както и редица маркетинг инструменти, помагащи на малките и средните предприятия.
Независимо дали създавате нова или сменяте (мигрирате) вече съществуваща платформа за електронна търговия, на ваше разположение са важни функционалности и инструменти, и над 2000 приложения за постигане на повече продажби.
С CloudCart можете да проектирате бързо и лесно въздействащ онлайн магазин; да избирате предпочитан от вас дизайнерски формат; имате бърз достъп до маркетинг решения, с които да увеличите продажбите; получавате know-how за автоматизация и оптимизация на бизнес процеси в онлайн среда. Пренасяте лесно бизнеса си в интернет и намирате много нови клиенти.
Ниски трансакционни такси с виртуален постерминал и проследяване онлайн на всяка трансакция
С myPOS приемате плащания и средствата идват по вашата myPOS бизнес сметка веднага; ползвате ниски трансакционни такси - от 1.2%; ползвате виртуален постерминал с няколко клика и следите онлайн всяка трансакция, изготвяте отчети в реално време; отварянето на myPOS бизнес сметка е дистанционно и получавате безплатна бизнес дебитна Mastercard.
Приемате плащания с Visa, Mastercard, Amex, UnionPay, JCB, Bancotact, а дори вече и Apple Pay. Скоро се очаква myPOS да добави и GPay (Google Pay). Продавате бързо и удобно на повече клиенти с броени кликове и дори от удобството на вашия дом!
Включете се в кампанията до 30 юни и вземете безплатни приложения и препратки за постигане на повече продажби
До 30-ти юни можете да участвате в томбола за 1 от 6 Mastercard gift карти - всяка на стойност 100 лв. Един от участниците в играта ще получи професионален дизайн за целева страница на своя CloudCart магазин.
В дните на кампанията бизнеси, които вече имат онлайн магазини, но желаят да бъдат преместени в CloudCart, при закупен абонамент за 1 г., миграцията е напълно безплатна с включени 301 препратки (на стойност 600 лв.). StartUp бизнеси, закупили едногодишен абонамент, получават безплатно GDPR приложение (на стойност 250 лв.) и SSL сертификат (на стойност 36 лв.).
Как да се включите в кампанията и в играта от нея, вижте на https://cloudcart.com/bg/offer/mypos
За CloudCart: CloudCart е иновативна платформа за електронна търговия, която вече 15 години помага на търговците да изградят лесно и бързо качествен онлайн магазин. В актуалната статистика на компанията онлайн поръчките, генерирани през магазини, създадени с CloudCart, надхвърлят 2,8 милиона. 10 хиляди търговци използват решенията, създадени от екипа за уебстраници с над 83 милиона уникални потребители. През 2020 г. CloudCart попада в класацията на Deloitte Technology Fast 50 in Central Europe, представяща най-бързо разрастващите се технологични бизнеси в региона на Централна и Източна Европа. А през 2019 г. платформата е класирана в топ 3 на индустрията за електронна търговия в света. https://cloudcart.com
За myPOS: Българска компания, която съчетава най-модерните технологии във финансовия сектор с въображението и опита на амбициозен и талантлив екип, подкрепяйки в реално време движението на бизнеса напред. Има над 100 000 бизнес клиенти в над 30 европейски страни, ползващи лесни и удобни платежни решения за картови плащания на място, онлайн и в движение. Всички платежни решения на myPOS са създадени за 24/7 работа, за да може бизнесът винаги да работи. През март 2021 myPOS е отличена от FinTech Breakthrough с награда за иновация за втора поредна година. Това показва мисията на компанията да участва в динамиката на финтех пазара и да подкрепя малките и средните бизнеси във възможността да бъдат гъвкави за икономически промени дори и във време на пандемия. https://mypos.bg