Живеем в консуматорски свят. Капитализмът, основавайки се на потреблението, разчита то да задвижва икономическите процеси. Фирмите и производителите на стоки и услуги до толкова са усъвършенствали психологическите си проучвания на таргет групите си, че насочват рекламните си кампании директно и натрапчиво, без почти никакъв шанс за обикновения консуматор да вземе различно решение от това да потреби дадена стока. Но идва един момент, в който потреблението за определени групи хора, става по-голямо от месечното им възнаграждение. В такива ситуации на помощ идва MicroCredit.
MicroCredit е небанкова финансова институция, която отпуска бързи потребителски кредити и съществува на пазара от 2012-а година. Тя е една от първите подобни институции, която успешно осъществява частна емисия корпоративни облигации в общ размер на 3 млн. лева и е член на Българската асоциация за потребителско кредитиране (БАПК).
През последните години мисленето и разбиранията на българското общество за потребяване на бърз кредит, се пречупи. До скоро, хората все още вярваха, че небанковите финансовите институции, имащи основен предмет на дейност – предоставяне на бързи кредити, са недобронамерени организации, които искат да спечелят пари на гърба на хората. Тези вярвания се дължаха на некоректните практики на някои фирми през 90-те години. С течение на времето и с навлизането на множество подобни продукти на пазара, хората започнаха да се информират по-подробно за дейността на небанковите финансови институции и това как законодателството защитава правата на им. Отворените пазари и бумът на новите технологии, даващи ни възможност светкавично да достигаме до информация, превърнаха небанковите финансови институции от „мутренски организации“ в „удобен вариант“ за попълване на семейния бюджет, покриване на непредвидени плащания или сезонни почивки.
Към днешна дата MicroCredit се гордее с над 260 000 обслужени клиенти, които са се възползвали от един от четирите продукта в портфолиото им. А те са съобразени с различни сегменти от пазара и предлагат гъвкави варианти за потребителите, така че да им бъде максимално улеснено и удобно да кандидатстват, усвоят средствата си и правят вноските си.
CrediHome е най-старият продукт в портфолиото на MicroCredit и е насочен към всеки който има нужда от средства до заплата, да се справи с непредвидени разходи и др., без да е необходимо да се доказва доход, търсят поръчители или да се обезпечава сумата.
CrediGo е бърз заем, който изисква доказване на доход, а сумата се получава и връща по банков път.
CrediTrade е насочен към собствениците на малък и среден бизнес, както и на тези, които упражняват свободни професии, а средствата могат да бъдат използвани за оборотни пари, с цел инвестиция или др.
Най-новият продукт на MicroCredit е CrediNet, който е предназначен за всички потребители, които ценят времето си и разчитат на новите технологии.
Тагове: MicroCredit, CrediHome, CrediGo, CrediTrade, CrediNet, консуматорско общество, капитализъм, небанкова финансова институция, бърз кредит, пари назаем.