М еждународната SaaS компания Ringostat вече е в България.
С идването си у нас от платформата поставят акцент върху решения за телефония и обратна връзка. Инсталиран на сайта на потребителя widget, позволява обратно повикване в рамките на 30 секунди към всеки потенциален клиент, заявил свързване и оставил номера си.
Виртуалната IP централа, освен че не изисква разходи за специално оборудване, което е технически сложно за настройка, позволява да се създаде офис или колцентър навсякъде без привързване към физически адрес.
Ringostat помага за идентификация на рекламния източник на обажданията, за статистика, записване и прослушване на всички разговори.
Чрез комбиниране на данни от различни услуги в една екосистема, платформата улеснява потребители от 26 държави за подобряване на ефективността на рекламите и увеличаване на продажбите. Отчитат се значителен ръст на обажданията, намаляване наполовина на броя на пропуснатите повиквания и свиване с 30% на разходите за привличане на клиенти.
Започнала като стартъп в рамките на дигитална агенция Netpeak, услугите на компанията вече са от полза за над 46 500 потребители.
„Целта ни е да помогнем за по-ефективната употреба на продуктите и услугите ни, като ги оптимизираме спрямо специфичните бизнес нужди на конкретния клиент. 95% от потребителите, които ни се довериха, оценяват Ringostat като „добър“ и „отличен“ партньор”, споделя Геннадий Воробьов, съосновател на Ringostat и изпълнителен директор на Netpeak България.
Ringostat е официален технологичен партньор на Google Analytics и е класирана сред 10-те най-добри услуги за софтуер за проследяване на входящи обаждания в света.