К ато част от инициативата „Цени на ниво“, МЕТРО България започва нова видеопоредица, посветена на професионалните клиенти на компанията. В рамките на 5 епизода веригата ще ни срещне с реални търговци от различни региони на страната, които разказват историята на своя малък и среден бизнес.
Сред тях са хора с най-различни професии - музикант, педагог, военен и др., които споделят как са се насочили към търговията, как развиват семейния бизнес, както и с какви трудности и лишения са се сблъскали през годините. Ще разберем за значението на малкия бизнес за развитието на местните общности и как те допринасят за един по-приятен и спокоен живот. Ценна е и информацията, която предоставят от първо лице, относно потребителските навици и промените им през годините, качествата, които трябва да притежава един търговец, за да оцелее в турбулентна икономическа среда, както и за ритъма им на живот, за търпението и всеотдайността, необходими, за да управляваш магазин.
Поредицата може да се следи в каналите на МЕТРО в YouTube, Facebook и Instagram. За да я представи официално, веригата разработи и специален рекламен клип, с участието на всички търговци. Първото видео от серията разказва историята на Гита и Драго Драголови, собственици на магазин за хранителни стоки „Детелина“, намиращ се в гр. Стара Загора. Предприемачите с над 20 години опит в търговията - бивши учителка и военен, разказват как са изградили си семейния си бизнес на база на три принципа – самодисциплина, търпение и постоянство.
Стратегическата инициатива „Цени на ниво“ бе продиктувана от условията на инфлация и енергийна несигурност в страната и Европа, и цели подкрепа на малкия и среден бизнес в нестабилната икономическа ситуация. Всеки от петимата търговци – от Берковица, Стара Загора, Стамболийски, Перник и русенско, се възползва от нея, за да зарежда максимално изгодно магазините си. Тя е продължение на програмата „Вземи Повече, Спести Повече“, която води началото си от 2017 г. и предоставя отстъпки за количество за някои от най-разпознаваемите продукти на българския пазар. Те се предлагат на три ценови нива в зависимост от избраното количество – колкото по-голямо е, толкова по-изгодна е цената за брой. Продуктите в „Цени на ниво“ вече наброяват над 4000 и са обозначени на рафта със зелени етикети, които предоставят детайлна информация как се променя цената според количеството. Те са на разположение както на предприемачите, зареждащи в МЕТРО, така и на всички останали клиенти.
МЕТРО България е най-големият търговец на едро в България за последните 23 години. Като делови партньор на десетки хиляди предприемачи, компанията се стреми да предлага гъвкави начини за пазаруване, насочени към максимална ценова атрактивност.