Л юбимите на няколко поколения сокове Queen’s отбелязват тази година своя 25-и рожден ден на българския пазар. Queen’s са част от семейството на Maspex Wadowice Group, една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа. За четвърт век Queen’s се превърнаха в една от най-разпознаваемите марки сокове в България.
25 години Queen’s правят живота на българите по-свеж и въпреки предизвикателното време, в което живеем отново ще накарат потребителите си да погледнат от свежата страна на живота. Като част от ежедневието на почти всяко семейство, Queen’s повдигат завесата затова кое освежава живота на българина с национално представително проучване по темата, изготвено от агенция Алфа Рисърч. Социологическото проучване е проведено през месец април 2021 г, като обхваща 500 българи от цялата страна на възраст между 25 и 49 години. То цели да регистрира основните двигатели за формиране на свеж поглед към живота у хората и да хвърли светлина върху цялостната концепция за оптимизъм сред българите.
Анализът на данните показва, че щастието е личен и силно емоционален въпрос. То зависи от най-важните неща в живота – здравето и щастието на близките и любими хора се посочва като основен фактор от 8 от всеки 10 човека в проучването. За поддържането на свежо настроение близо 40% от българите посочват умението човек да се радва на малките неща. Прагматичните категории като материалната обезпеченост, работата и перспективата за бъдещето са важни по принцип, но като непосредствен източник на преживени щастливи моменти остават на втори план. И въпреки, че тези данни са общовалидни в национален мащаб, хората от София са фокусирани повече върху материалното (33.6 %) и много държат да упражняват контрол над живота си, за разлика от живеещите в областни градове и малки населени места (23%). Мъжете също имат по-голяма склонност да търсят повече сигурност за бъдещето, докато жените успяват повече да оценят малките неща в живота (42.9%, спрямо 33.5% при мъжете). И при двата пола обаче с напредването на възрастта споделените моменти стават по-важни в сравнение с материалната обезпеченост. Едновременно с това мъжете са по-големи оптимисти и по-често гледат от свежата страна на живота 43.4%, докато при нежния пол резултатите са доста по-ниски - 31.9%.
Тъй като щастието на близките е от най-голямо значение, е налице разбирането, че всеки трябва да полага усилия за това. Почти половината анкетирани са на мнение, че най-важното усилие е да накарат любимите си хора да се чувстват значими. Затова не винаги са нужни големи жестове. 45% го постигат чрез споделяне на вкусна храна и напитка. За малко над 40% е нужно важните хора в живота просто да бъдат изслушани или насърчавани да погледнат от „свежата страна на нещата“. И тук отново се очертава малка разлика в мирогледа и навиците на столичани и хората, живеещи в областни градове и малки населени места. Хората от София са склонни по-малко да изслушват близките си (38%), за да освежат деня им, за разлика от хората от провинцията - 42%.
Водещите три фактора, които могат да направят един обикновен момент по-свеж са слушането на любима песен (43.5%), игра с децата или домашния любимец (40.8%) и любима храна и свежа напитка (26%). Далеч по-надолу в класацията остават практикуването на спорт (17.8%) и спонтанен шопинг (11.4%).
За да освежат настроението в семейството по още един начин, Queen’s ще отпразнуват нестандартно своя 25-годишен юбилей с токшоуто „Малко по-свежо, моля“, чийто водещи ще са най-големите свежари в родния ефир Мария Силвестър и Димитър Павлов. То ще се излъчва на живо във Facebook страницата на Queen’s, като първото му издание ще е на 27-ми май от 21.30 часа.
За Queen’s:
Марката Queen`s е основана през 1996 г. и до ден-днешен е обичана и търсена от огромен брой потребители, което е безспорен показател за сериозния ѝ потенциал, който продължава да се разгръща, благодарение на усилената работа на всички отдели на „Тимбарк България“. Компанията се стреми към непрекъснатото усъвършенстване и променяне на съществуващите продукти, за да отговарят на съвременните изисквания и вкус на потребителите. 25 години Queen`s присъства неизменно в менюто на българите и освежава ежедневието им.