Ф армацевтичната компания „Мегасмарт“ е един от ясно изявените лидери в областта на хранителните добавки и функционални храни. Над 28 препарата, със собствен почерк и стил, сериозни научни разработки и поглед в бъдещето, към медицина, която смело може да бъде наречена „алтернативна“. Тя не пречи, а подпомага конвенционалните подходи в лечението на много от фаталните болести на съвремието.
- Госпожо Йорданова, през 2017 година управляваната от вас компания чества своя пет годишен юбилей. Какво се случи с Мегасмарт през тези пет години?
- Благодаря ви за възможността да разкажа за нашата история. Всичко започна през 2012 година, когато стартирахме, с желанието да докараме в България нестандартни и щадящи методи за лечение на много от съвременните заболявания. Това е и разковничето, смисълът на работата ни – да бъдем „смарт“ - умни, практични. Алтернативната медицина е мой личен интерес, още от ранна възраст. Хората често боледуват, защото не живеят здравословно, не внимават за храната, водата, не почиват, не обръщат внимание на вътрешната си хармония. Всички наши продукти са предмет на внимателна разработка от фармацевти и лекари, те не са панацея, но работят в синергия с човешката мотивация и желанието за по-добър живот.
За пет години успяхме да докажем себе си, да позволим десетки хиляди хора да успеят да подобрят здравето си и да открият нов, различен начин да прекроят ежедневието си.
- Един от най-популярните ви продукти е Триактал, по рецептата на д-р Хулда Кларк...
- Триактал е нашият премиум продукт, нещо с което сме изключително горди, защото успяхме да разработим и да приложим идеята на известната изследователка д-р Хулда Кларк. Наша е разработката за екстрактите, както и за прецизното съотношение на трите природни компонента – зелен орех, карамфил и пелин. За няколко месеца с усилен труд успяхме да разработим една от най-популярните добавки в България, огромна обратна връзка от пациентите, щастлива съм, че сме успели и да помогнем на много хора. Успехът на Триактал се дължи не само на моите усилия, но и цял екип от хора, които участват в разработката.
Той положи ясен висок стандарт за всички последвали продукти – без компромис в качеството на съставките, ясна гаранция зад производствения процес, продукти с концепция и смисъл. В момента преговаряме за износ на ТРИАКТАЛ за целия свят, като в момента е на ход Северна Америка.
Ние се придържаме близо до природата и ценим качествените билкови компоненти. В природната медицина има огромен потенциал да се събудят регенеративните сили на човешкия организъм. Нашата концепция е да лекуваме не последствията, а причините за заболяванията, комплексен подход, който не може без съдействие от страна на пациента.
Израз на това е и Биотика 1961, новата ни продуктова линия, в която разработваме уникални природни продукти и екстракти.
- Успехът на Триактал ви донесе и неприятни емоции...
- За голямо мое съжаление, появиха се и няколко некоректни компании, които предлагат аналози на препарата, често с неясен произход на съставките, предимно по интернет /ТРИАКТАЛ, за разлика от тях, може да бъде намерен и в много аптечни вериги, съвсем легално и законно/. Нещата ни са ясни, както и предприемаме мерки, заедно с адвокатите ни. Целта ни е да предпазим хората, на които се вменява, че това е „оригиналният продукт, при това на много по-ниска цена“. За разлика от Триактал, в тези случаи не можем да гарантираме нито за количественото съотношение, нито за качеството на съставките, нито за технологията на производство. Въпреки, че визуално опаковките приличат на нашите, че имената са подобни, ние нямаме ясна идея какво точно съдържат широко предлаганите аналози. Писаха ни хора дори и за ръчно наливани течности, които самозвани „лечители“ бъркат в домашни условия и продават онлайн. Нужно е това да се спре, поради което ще вземем мерки, заедно с адвокатите на компанията, в съвместна /надявам се/ акция с компетентните органи. Правим всичко това в името на пациентите, които не трябва да бъдат лъгани.
- Често получавате писма от вашите пациенти. Какви са обратните реакции?
- Имаме много обратни коментари, често положителни, хората разказват съдбите си, болестите си. Поради спецификата на нашите информационни кампании, всеки от продуктите е популярен в социалните мрежи, което води до взривове от коментари. Често пациентите сами ни казват какъв продукт би било добре да разработим, а ако успеем, това е гордост за нас.
Бихме искали да подчертаем, че работим наистина професионално, с голям екип от професионалисти, които се грижат за всеки възможен аспект на продукцията, дори за произхода на билковите екстракти. Успешен бизнес се гради с качество и оправдано доверие и това за нас не са празни думи.
- Имате и много силен обратен контакт в интернет, това ли е основната ви страна за разпространение на продуктите?
- Всички наши продукти могат да бъдат открити и в избрани физически аптеки. Предстои да навлизаме и в„стандартните“ фармацевтични канали, както и да участваме в големите здравни изложения. За момента, интернет поръчките са водещи за нас, защото така покриваме цялата страна/Европа и успяваме бързо да доставим всичко поръчано до крайния клиент. При това, успяваме да запазим и пакетните цени за хронично болните, които имат постоянна нужда от нашите препарати.
Има и нещо друго, нашите клиенти са четящи хора, те искат да научат възможно най-много неща за заболяванията си, ние често провеждаме информационни кампании с полезни статии.
- Какво ви предстои до края на 2017 година?
Не ни остана много време, но подготвяме интересни изненади за всички, които се доверяват на марката Мегасмарт/Биотика 1961. До края на годината трябва да сме готови и с новата ни информационна кампания за България, в която да представим възможностите през по-здравословен начин на живот да се намалят заболелите от терминални болести. Факт е, че българите не живеят природосъобразно. Ще се опитаме да променим нагласите на хората, като вярваме, че ще получим и съдействието на всички лекари. Нужна е промяна на мирогледа на средностатистическия българин и това е нашата крайна цел. Информирани и здрави!
- Какво ще пожелаете на читателите?
Здравето е основен приоритет на всеки човек и фундамент, на който се изграждат всички останали цели, желания и мечти. Пожелавам на читателите повече информираност, здравна култура и стремеж към профилактични практики, с които да си осигурят жизненост, енергия и да се радват на крепко здраве.
- Къде читателите могат да научат повече за продуктите на Биотика 1961?
Повече информация могат да намерят на корпоративната ни страница tonik.info, разбира се, ако имат въпроси винаги могат да се свържат с нашия кол център, където екип от квалифицирани специалисти ще даде отговор на техните питания.