Л идерите в дигиталната индустрия в България се събират за пети път на форума организиран от Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB). Тази година събитието ще премине под надслов Inspiration and Insight for Digital Leaders и ще се проведе на 31-ви март в Модерен театър, София.
На форума ще присъстват над 300 представители на рекламни и комуникационни агенции, медии, IT компании, финансови институции, E-commerce организации и др. Сред някои от основните гост-лектори ще е и Джош Партридж от Shazam, който идва по покана на ThinkDigital, както и представител на Google, който предстои да бъде обявен.
Традиционно IAB България ще покаже данните от проучванията си за пазара и ще представи AdEx – пълният доклад за състоянието на онлайн рекламата в Европа, както и Digiscope - първото по рода си проучване за България, проследяващо потребителските нагласи, навици и поведение в дигитална среда. В програмата са включени още и панели, в които ще бъдат разгледани водещите световни тенденции в развитието на дигиталната индустрия - Mobile, Customer Experience, Content Marketing и Ad technologies.
Организаторите обещават атрактивна програма и много възможности за контакти между присъстващите. Организаторите обещават атрактивна програма и много възможности за Networking. Новостите за събитието можете да следите на forum.iabulgaria.bg както и във Фейсбук на facebook.com/IAB.Forum.Bulgaria