С уперзвездите и носителки на награди Кристина Агилера и рап сензацията Latto ни носят „big, big energy“ в новата кампания на Takeaway.com.
Изглежда, че историята на изненадващите музикални колаборации е на път да навлезе в нова епоха, след като оглавяващото класациите дуо представи първата си съвместна песен в нов видеоклип за Takeaway.com, като същевременно създаде и чисто нов музикален жанр: хип-хопера.
Във впечатляваща нова версия на емблематичната песен „Кой каза?“, Кристина, известна с хитовете си „Genie in a Bottle“ и „Dirrty“, използва своите уникални вокали, за да изпълни оперния припев, докато „Big Energy“ звездата Latto представя характерните си рими, посветени на изкушенията, които Takeaway.com доставя.

Закачливият текст подчертава непрекъснато развиващите се предложения на Takeaway.com, затвърждавайки, че платформата им за доставка на храна не е само „бургери и пържени картофки“, а предлага много повече „вкусове, отколкото някога сте опитвали или сте чували през живота си“. От хранителни стоки от първа необходимост до популярни вериги ресторанти и любими местни, автентични ястия, Takeaway.com доставя вкусна храна за всеки повод.
След световния успех на Snoop Dogg и Katy Perry, Takeaway.com за първи път събира двама артисти, които да представят нова интерпретация на световноизвестния си хит „Кой каза?“, продължава да вълнува, забавлява и доставя радост с изненадващия си визуален и музикален свят.
В музикалното видео виждаме Кристина и Latto в разкошни, бляскави костюми, облечени като кралици на операта, проправяйки си път през екстравагантна дворцова обстановка. Куриерите и ухажорите се грижат за всички техни желания, предлагайки на звездите избор от любимите им ястия от Takeaway.com, включително такос, поке купи и суши, доставено на влакче.
Кристина Агилера споделя: “Толкова много се забавлявах, комбинирайки различни музикални стилове заедно с моето момиче Latto по време на работния процес с Just Eat Takeaway. Смяхме се шумно, пяхме високо и заснехме невероятен клип - всичко това в чест на любимото ни приложение за доставка на храна, и не само.”

Latto добавя: „Когато чух за възможността да работя с Just Eat Takeaway, всъщност бях в чужбина на турне, използвайки приложението! Въобще нямаше нужда да се замислям, особено заради участието на емблематичната Кристина Агилера. Толкова се забавлявах с тази колаборация и обожавам факта, че имах възможността да я видя как оживява.“

Коментирайки новата кампания, Сюзан О’Брайън, вицепрезидент на глобалния бранд в Takeaway.com казва: „Завръщаме се с нов хип-хопера вариант на нашата бранд платформа “Кой каза?”, този път с двойна звездна сила. Наелектризиращият микс от Кристина Агилера и Latto е не само неочакван, но и подсилва посланието, че ще бъдете изненадани от селекцията и качеството на ресторанти, предлагани на Takeaway.com. Независимо дали копнеете за любимите си ястия за вкъщи, вечеря в чудесен ресторант или търсите ежедневни хранителни продукти, ние сме тук, за да ви доставим всичко и още.“
Феновете могат да гледат цялата блокбастър реклама вечерта на 01-ви ноември или за тези, които нямат търпение, тя е достъпна и сега в YouTube.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!