Кеш Кредит е технологична небанкова финансова институция с фокус върху бързото развитие и налагането на нови продукти и услуги в полза на потребителя. Компанията постоянно работи по прилагане на най-новите и модерни подобрения в процесите си, за да отговори на нарастващите нужди на своите клиенти и служители.
Как компанията, която нарича себе си „Финтех със сърце“, стигна до ТОП 3 на работодателите, получили най-много награди в Career Show Awards 2020?
Тази година в конкурса се съревноваваха над 300 компании, които бяха оценявани от жури, включващо водещи експерти в областта. Проведен изцяло онлайн, конкурсът отличи най-добрите практики в привличането, задържането и развитието на служителите и награди най-успешните стратегии за изграждане на работодателска марка в България.
За това как се изгражда и поддържа екип, разговаряме с Боряна Нейчева, Мениджър „Човешки ресурси“.
Какво Ви накара да се включите в тазгодишното издание на Career Show Awards?
За първи път решихме да се включим в престижните Career Show Awards, за да добием по-пълна представа как се позиционираме като работодател в този толкова конкурентен пазар на труда. За нас беше чест да участваме в конкурса, състезавайки се с най-големите и утвърдени компании в областта на човешките ресурси. – коментира Боряна.
Бяхме изключително щастливи от новината, че нашият екип е спечелил 5 награди в престижните категории:
- „Най-добър работодател“ в сектор Финанси
- Стратегия „Ангажиране на служителите"
- Стратегия „Баланс работа и личен живот“
- Стратегия „Допълнителни придобивки“
- Стратегия „Здраве и уелнес“
Кой според Вас е печелившият подход, който Ви доведе до 5-те награди?
През 2019 г. прецизирахме профила на кандидата за работа в синхрон със стратегията и ценностите ни - поставихме се в обувките му и преминахме през процеса на кандидатстване. Така настроихме политиките си в крак с новото време, за да открием хора с нашето ДНК – хора, които с разум да следват стратегията ни и със сърце да приемат и споделят ценностите ни. За нас е важно да създаваме среда с поглед напред, в която хората да повярват в собствените си възможности и да се изявят в главната роля. Ние осъществяваме техните идеи, вземаме предвид тяхното мнение и разбира се, празнуваме заедно успехите им. В ежедневието си целим да изградим взаимоотношения, основаващи се на доверие и прозрачност. Имаме отговорно отношение към всеки служител, клиент и партньор. Вярваме, че именно така се изгражда дългосрочно партньорство. Това много ни помага в ситуацията с COVID-19, защото въпреки трудностите екипът стои зад нас и подкрепя решенията ни. Последното ни постижение е вътрешен сайт за комуникация между екипите. Целта му е, макар отдалечени един от друг, да продължим да поддържаме близък контакт, защото когато сме заедно, сме по-силни. Работим неуморно и върху изграждането на устойчивост в екипа, чрез интензивно провеждане на обучения. Един от акцентите в Кеш Кредит Академията пък ни е фокусът върху себепознанието. За да взаимодействаме успешно с другите, е важно да познаваме себе си. Поканихме психолози, които да ни помогнат да започнем промяната „отвътре навън“. Също така нашата онлайн платформа за обучения добавя още стойност, давайки възможност на служителите да обогатяват знанията си по всяко време.
Какви са Вашите методи за мотивация на служителите?
Въпреки че сме около 300 служители, ние успяваме да запазим индивидуалния подход и доброто отношение към всеки от екипа. Работата ни се основава на прозрачност и диалогичност. Служителите имат реалната възможност да участват в управлението на бизнеса чрез своите идеи. Точно затова и определяме наградата от Career Show като екипна, защото в основата на нашите инициативи са идеите на хората ни.
Какви са ползите от тези политики върху бизнеса Ви?
Най-големият ни успех е постигането на баланс между отлични финансови резултати и грижата за хората ни. Установихме също, че сме вдъхновили голяма част от служителите ни в това да представят Кеш Кредит като добър работодател на свои познати и приятели.