"Кеш Кредит" започна нова инициатива в подкрепа на националната си кампания „Само да е българско“. Kомпанията подканва клиентите си да споделят своите истории, когато кандидатстват за кредит, защото всеки месец "Кеш Кредит" ще отпуска на един свой клиент желаната сума без лихва. Инициативата ще продължи до края на годината.
Идеята за новата инициатива е базирана на задълбочен едногодишен анализ на клиентите на "Кеш Кредит". Анализът показва, че процентът потребители, които ползват услугите/продуктите на "Кеш Кредит", за да развият своя малък бизнес, расте. Проучването разкрива, че основни клиенти са на първо място хора, занимаващи се с търговия, на второ – земеделски производители, а след тях – клиенти със собствен бизнес в сферата на услугите.
Основните причини "Кеш Кредит" да бъде предпочитан кредитор са бързината и гъвкавостта на услугите, които компанията предлага. Клиентите теглят кредити с разнообразни цели, като например: собственик на таксиметрова компания взима кредит през есента за покупка на зимни гуми за колите си; земеделски производители често теглят кредити за разсад, фураж или оборудване, докато получат пари от субсидии и продажби. Най-често клиентите са между 40 и 50 години, но се отпускат кредити и на млади хора, амбицирани да развият собствен бизнес, например на 21-годишно момче от гр. Варна за отварянето на сервиз за коли.
С дългосрочната си кампания „Само да е българско“ "Кеш Кредит" цели да подкрепи родното – стоки и услуги с български произход. С нея компанията иска да насочи вниманието към българските производители и услуги и да стимулира клиентите да избират българското. Като част от националната кампания "Кеш Кредит" подари дванайсет официални тоалета от водещи родни дизайнери, три електронни четеца с книга от български автор за 24 май, а в момента подарява уикенд за двама в любим български курорт по избор.