К андидатстването за престижната международна награда за иновации в потребителския сектор „Продукт на годината 2019“ вече е отворено. Компаниите могат да заявят участие в програмата чрез регистрационната форма онлайн на produktnagodinata.bg
Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2017 г.) и да демонстрират иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ.
Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на потребителите по-добър, по-лесен и по-здравословен.
Компаниите, които подадат своите кандидатури до 31 август 2018 г. ще получат 10% отстъпка от посочените такси. Крайният срок за участие е 21 декември 2018 г.
„Продукт на годината“ осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникалната методология на програмата, Nielsen Bulgaria реализира това изследване за нашата страна чрез национално представителна извадка на населението – следователно то отразява мнението на цялата нация, а не на група абонати на медии или на доброволци.
Победителите се определят единствено в резултат на потребителския вот. Във всяка отделна категория победителят е само един и той получава за една година ексклузивно лиценза на наградата „Продукт на годината“ и възможността да промотира своя триумф, като използва червеното лого неограничено в маркетинговия микс на продукта или услугата.
Основана преди повече от 30 години във Франция, Voted Product of the Year | „Продукт на годината“ оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.
За повече информация, моля, посетете produktnagodinata.bg.
| VOTED PRODUCT OF THE YEAR | „ПРОДУКТ НА ГОДИНАТА“
Програмата „Продукт на годината“ е основана през 1987 г. в Париж, Франция. Тази уникална маркетингова концепция, която работи успешно на всеки пазар, цели да насочи потребителите към най-добрите нови и иновативни продукти. Вече над 30 години програмата успешно се реализира в четиридесет страни, включително и на ключовите пазари: САЩ, Канада, Индия, Южна Африка и Австралия, а от юли 2016 г. дебютира и в България.
| ФОКУС ВЪРХУ ИНОВАЦИИТЕ
Продуктите и услугите, които кандидатстват за наградата „Продукт на годината“, трябва да демонстрират иновация в своята категория. Тя може да се съдържа във функцията, дизайна, състава или опаковката на продукта. Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващ продукт/услуга, като нова съставка, нова формула, нова функция или по-добра опаковка. При услугите това може да бъде или нова, или подобрена версия на вече съществуваща услуга.
| ПОТРЕБИТЕЛСКИТЕ НАГЛАСИ В БЪЛГАРИЯ
През юни 2018 г. Nielsen Bulgaria проведе национално представително проучване за разпознаваемостта и доверието към логото „Продукт на годината“*. Ето и основните изводи от проучването: