Кампанията на Sensodyne „С грижа за чувствителните зъби“ пристига този уикенд в град Варна като последна спирка от програмата на националната си обиколка.

На 20 и 21 май между 11 и 19 ч. екипите на марката ще гостуват на Mall Varna със специален брандиран кът, на който всички посетители на търговския център ще могат да се информират за един от най-често срещаните дентални проблеми, както и да преминат през бърз Тест за чувствителни зъби.

Специален еднометров макет на зъб ще помага на експертите на Sensodyne да илюстрират причините за чувствителността на зъбите (дентиновата свръхчувствителност), както и възможностите за справяне с проблема.

С гостуването във Варна кампанията „С грижа за чувствителните зъби“ ще завърши своя национален тур, стартирал в началото на април месец и включващ 5 големи български града.

Над 3500 души в София, Пловдив, Стара Загора и Бургас вече преминаха през Теста за чувствителни зъби на Sensodyne. Резултатите от оценката на място до този момент показа, че по-малко от 20% са напълно удовлетворени от своето дентално здраве, а приблизително 70% са изпитали някакъв дискомфорт при консумацията на топла или студена напитка.

Десет от всички регистрирали се в томболата на Sensodyne във Фейсбук през почивните дни ще бъдат последните късметлии за възможността да спечелят подаръчни пакети с продукти на марката за цяла година.

Повече информация от кампанията може да откриете тук.