М инерална вода „Велинград ALCALIA“ представя новата си кампания, която дава възможност на хората да усетят спокойствието на Родопите чрез живо предаване на звуци от планината. Край живописното село Яврово е инсталиран микрофон, който улавя всички звуци на природата – от песента на птиците до шепота на дърветата и ги предава в реално време, като всеки може да ги чуе тук. Кампанията акцентира върху връзката между човека и природата, като подчертава сходствата помежду им и насърчава хората да открият себе си, слушайки планината.
В кампанията „Послушай Родопите“ ще се включат и популярни инфлуенсъри, които ще споделят своите преживявания от слушането на природата и ще насърчат последователите си да открият този уникален начин за връзка с природата.
„Компанията ни бутилира вода от извор в сърцето на Родопите, а тази връзка с природата ни вдъхновява да популяризираме уникалната красота на региона. Вече години наред сме ангажирани с опазването на биоразнообразието и съхранението на естествения облик на планината и ще продължим да го правим в дългосрочен план“, сподели Савина Паликарева, Маркетинг мениджър на „Тимбарк България“.
„Велинград ALCALIA“ съчетава тази уникална инициатива с предимствата на своя продукт, известен с мекия си и приятен вкус, отличен с наградата Gold Award 2023 Monde Selection от International Taste and Quality Institute в Брюксел. Водата има изключително добър химичен баланс и ниска минерализация, които улесняват усвояването на веществата, без да натоварват организма. Извираща под естествено налягане от дълбочина до 1200 м, тя преминава през естествена филтрация, гарантираща чистотата и качеството ѝ. Яркият цвят на бутилката помага за лесното ѝ разпознаване на рафта.
Минерална вода „Велинград ALCALIA“ се предлага в различни разфасовки, за да удовлетвори нуждите на потребителите: 0.5 L, 0.75 L със спортна капачка, 1 L, 1.5 L, както и големи бутилки от 5 L за дома или офиса.
За компанията:
„Тимбарк България“ е част от Maspex Wadowice Group - една от най-големите компании в сектора на хранително-вкусовата промишленост в Централна и Източна Европа. Водещи марки в продуктовата гама на компанията освен натурална минерална вода „Велинград Alcalia“, са и Queen’s, Tedi, Tiger, Nestea, DrWitt и Zubrowka.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!