С ъбитието се проведе само преди броени дни, на 15-ти октомври, при изключително голям онлайн интерес.
eCommerce Academy Conference е традиционно събитие, което се провежда ежегодно, а през 2022 година бяха проведени 2 издания. В есенното издание, което бе излъчвано на живо онлайн, участие взеха голям брой експерти от сферата на електронната търговия и други направления на онлайн бизнеса. В събитието бяха демонстрирани нагледни примери за създаване, организиране, скалиране и извеждане на електронен магазин на няколко пазара.
Организаторите се бяха постарали да включат в програмата си максимален брой теми, обхващащи целия спектър на онлайн продажбите. Ето и какво научихме в рамките на лекционната програма:
--> как компания, представляваща няколко големи офлайн бранда, успява да се дигитализира в периода на пандемия;
--> как лидер в производството на мъжка конфекция успява да преодолее софтуерните ограничения на платформата си, за да достигне до 3 чуждестранни пазара;
--> как всеки онлайн търговец може да се възползва от възможностите на една от най-големите онлайн медии, за да рекламира в нея;
--> как търговците успешно да работят с инфлуенсъри и каква стратегия да изберат;
--> какви платежни инструменти предлага пазарът и как работят те спрямо спецификата на всеки търговец;
--> как маркетплейсите се развиват и какви възможности предоставят на онлайн търговците;
--> какви възможности за продажби имат на европейския пазар търговците от България;
--> как бързо, лесно, удобно и евтино да доставят стоката си до всяка точка на Централна и Източна Европа;
--> какви са възможностите на една от най-големите платформи за онлайн търговия в света и какви капани крие работата в нея.
По-голяма част от лекторите нямат нужда от представяне в бранша, тъй като са известни имена от водещи компании:
Вера Петрова и Антон Христов са представители на една от най-големите маркетплейс платформи на Балканите, Димитър Димитров ръководи търговския отдел на една от водещите компании за създаване на онлайн магазини у нас, Милчо Василков, занимаващ се с продажби в Амазон и ръководител на агенция в тази област, Кирил Динов е представител на световна платформата за онлайн магазини, Борис Модев представлява световен бранд за продажба на обувки и облекла, Радостина Христова - блогър и инфлуенсър, позната като Radostna Mama; Детелина Момчева ръководи силно популярен дигитален портфейл, Филип Мутафис е управляващ съдружник в компания за дигитални пари, Ралица Тошкова представител на една от най-големите онлайн медийни групи в България, Иван Тотев е директор маркетинг и развитие във водеща на пазара компания за курирски услуги - и други.
Организатор на събитието е eCommerce Academy, която всички онлайн търговци у нас познават като полезният източник на ценно и ново знание за бранша, предоставено посредством конференции, семинари, видео и аудио съдържание, лични срещи и мотивационни речи. Създателят на Академията Никола Илчев се гордее с над 10000 гости, посетили или гледали активностите на eCommerce Academy през последните 5 години от създаването ѝ.
Станете част от общността на eCommerce Academy като следите активностите им:
https://www.facebook.com/ecommerceacademybg/ https://www.youtube.com/c/eCommerceAcademy/