184 заявки за участие са подадени за шестото издание на IAB MIXX Awards 2021. Това е с 40% повече в сравнение с предходното издание на конкурса. Тази година кандидатурите се оценяват от жури от 10 международни експерти в две направления – творчески решения и стратегия.
88 кампании са финалисти след първия етап на журиране. Те ще се борят за призовите места в 20-те категории на IAB MIXX Awards 2021. Най-много заявки бяха подадени в категориите: „Най- добра кампания за повишаване познаваемостта за марката“ „Най-ангажираща кампания“, „Най-добра видео кампания“, „Инфлуенсър маркетинг кампания“.
Общо 20 компании подадоха заявки за участие в конкурса тази година. Най-много финалиста имат proof. (28 финалиста от 36 заявки), следвани от Guts & brains DDB (22 финалиста от 35 заявки) и All Channels Group (9 финалиста от 20 заявки).
- proof. – 36 заявки / 28 финалиста
- Guts & brains DDB - 35 заявки / 22 финалиста
- All channels Group - 20 заявки / 9 финалиста
- Sunday Media - 18 заявки / 2 финалиста
- Together - 13 заявки / 3 финалиста
- Next – DC – 12 заявки / 4 финалиста
- BTV Media Group - 8 заявки / 5 финалиста
- Hub Ahead - 7 заявки / 1 финалист
- Denstu - 6 заявки / 1 финалист
- The Smarts - 6 заявки / 5 финалиста
- НЕГ.БГ- 4 заявки / 2 финалиста
- Ogilvy - 4 заявки / 4 финалиста
- AMAX GAS - 4 заявки /
- Metrics- DS - 2 заявки / 1 финалист
- Handplayed - 2 заявки / 1 финалист
- Offerista - 2 заявки /
- Braindonors 2 заявки /
- A1 - 1 заявкa
- Havas - 1 заявкa
- TDB Play- 1 заявкa
За повече информация за самите заявки и кампаниите, можете да видите тук: https://iabbg.net/news/koi-kampanii-finalistite-v-iab-mixx-awards-2021/
Поради промената епидемична обстановка церемонията на IAB MIXX 2021 е отложена за 22 април 2021г.и ще се проведе в хибриден формат в Sofia Event Center.
Официалeн партньор на IAB MIXX Awards 2021: A1 България
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитален партньор: Linker
Стрийминг партньор: Streamer.bg
Творчески партньор: Together agency
Стратегически партньри: БАР, БАКА, БДВО
Партньори: Devin, Absolut, Ballantines, InoVino, Fragment
Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икомедия, Инвестор, Медийна група България, Мениджър, Булевард България, SBB Media и Еtarget.
Докато всички тръпнем в очакване кои са победителите, можете да вземете своя билет за церемонията:
За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.