Eдинственото специализирано дигитално събитие в България, което представя тенденциите в онлайн рекламата и интерактивния маркетинг, организирано от IAB България ще се проведе на 8.10.2020г. Десетото издание на форума ще бъде организирано в нов хибриден формат, който съчетава традиционно събитие с възможност за среща наживо и онлайн участие.
Водещи европейски ескперти ще разискват тенденциите в развитието на дигиталната индустрия в контекста на една от най-предизвикателните години в икономически и социален аспект. Експертът по инсайт и иновации в рекламата - Даниел Кнап, от IAB Европа, ще постави данните от местния пазар в международен контекст. Дигиталният стратегически директор на Havas Group - Филип Безницки ще провокира аудиторията с въпроса „Трябва ли брандовете да носят маски?“.
В рамките на IAB Digital Day 2020 ще се дискутира и новото решение Schrems II, с което се отменя Privacy shield трансфера на данни между ЕС и САЩ. Утвърдени местни експерти от различни сфери на дигиталната индустрия ще дискутират какви са нуждите от нова метрика на нашия пазар и критериите, които е необходимо да покрие тя, за да отговори на локалните предизвикателства.
Дигиталната трансформация като отговор на предизвикателствата на настоящето и плюсовете и минусите на изграждането на силен вътрешен дигитален екип в сравнение с работата с външни консултанти ще бъде сред темите в панелните дискусии в рамките на форума. Последните тенденции в дигиталния маркетинг и мястото на подкастите в рекламната екосистема също ще бъдат фокус на събитието,
„Радваме се, че за 10-та поредна година ще съберем дигаталната индустрия, за да погледнем отвъд предизвикателствата, пред които неминуемо всички ние сме изправени и да се фокусираме над изводите и поуките от 2020. Да очертаем трасето напред в развитието на нашата индустрия в България и да я поставим в контекста на глобалните тенденции“, коментира Радослав Неделчев, Председател на IAB Bulgaria.
Официален партньор на форума е А1 България.
Хостинг партньор: Superhosting.bg
Партньори: InoVino и Devin
Meдия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg, Медийна група България, SBB Media, сп.Enterprise и Еtarget
За повече информация и регистрации: https://digitalday.bg/
За Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria)
IAB е най-голямото глобално сдружение на медии, агенции и технологични компании, отговорни за дигиталния бизнес. Локални IAB организации има в 46 държави на 6 континента. Компании от целия свят участват в разработването и прилагането на стандарти в онлайн бизнеса и работят за развиването на дигиталната индустрия, сигурността на личните данни и електронните политики, като същевременно консултират и помагат за това и на институции като Съвета на ЕС и сената в САЩ. Сред членовете на глобалната IAB организация са Google, Facebook, Disney, Fox Networks, LinkedIn, AT&Т и др. Interactive Advertising Bureau Bulgaria (IAB Bulgaria) е лицензиран представител на IAB за България от 2009-та година.