В се повече и повече хора използват своите мобилни устройства като неизменна част от ежедневието - също и по време на Коледните и новогодишни празници. Затова Huawei започва една нова кампания с посланието #BePresent, която има за цел да привлече вниманието към предстоящите Коледни празници като период от годината, в който да оставим своите телефони настрана и който да прекараме с любимите за нас хора.
В основата на тази кампания е заложен социален елемент. Българските интернет потребители са тези, които могат да допринесат за събирането на средства в името на нуждаещи се български семейства с деца.
Необходимо е всеки участник чрез своя Facebook профил да напише коментар под специалния пост за кампанията във Facebook страницата на Huawei, съдържащ хаштага #BePresent и 60-секунден видео клип за кампанията.
За всеки написан коментар, съдържащ #BePresent под този пост компанията ще дарява по 1 лв. и събраната в края на кампанията сума ще бъде дарена на сдружение „Holiday Heroes” в подкрепа на семейства с деца на възраст 4-10 години от цялата страна.
Кампанията започна на 28 ноември, като постът за участие е вече активен във Facebook страницата на Huawei и ще продължи до коледната вечер на 25.12.2016 г., включително. След нейния край ще бъдат обобщени резултатите и представена събраната сума за дарение на семейства с деца в нужда.
„Кампанията на Huawei #BePresent насърчава хората да оставят настрана своите устройства през празничния сезон и да прекарат това специално време с близките си. Същевременно осъзнаваме, че това е специален период за много семейства, които имат нужда от подкрепа. Затова се обръщаме към българските активни потребители, които могат много лесно, само чрез един обикновен коментар във фейсбук, да спомогнат за дарението на 1 лв. от нас в името на семейства с деца в нужда от цяла България“ – споделя Джеферсън Джан, директор отдел „Потребителски устройства” за Huawei България и Македония.
Освен сдружение „Holiday Heroes”, кампанията се подкрепя и от Орлин Павлов / Михаела Филева, Драго Симеонов, Гери Турийска и Нели Терзийска. Те също ще споделят свои коментари и ще призоват потребителите да бъдат активни в участието си в името на благородна кауза.
Кампанията на Huawei #BePresent е част от глобална кампания в 26 страни от Централна и Източна Европа и Скандинавския регион. В нея се включва и специален телевизионен клип. Видеото пресъздава историята на малко дете, което е единственият човек в очакване на Коледната вечер, докато всички негови близки в семейството са фокусирани върху техните устройства.
В един момент светлините от коледното дърво привличат вниманието на цялото семейство, което оставя своите устройства и се събира за този специален момент. Пълната версия на телевизионния клип може да се види на интернет страницата на Huawei