guts&brainsDDB е част от adhub. и е най-награждаваната рекламна агенция в България с клиенти като McDonald’s, Yettel, Heineken, EKO Petroleum, OMK/Верея, Pernod Ricard и др. За да достигне върха и, най-вече, за да се задържи на него, агенцията е превърнала промяната в основна своя отличителна черта. Сега предстои нова голяма промяна.
Начело на творческия екип на агенцията застава Иван Ланджев като Chief Creative Officer — единственият български творчески директор с награда от Cannes Lions. Както голяма част от екипа, който ще ръководи, Иван е талантлив в много сфери — освен успешен творчески директор, е уважаван поет и силен граждански глас. Иван ще поведе установен и сработен творчески екип, в който звездите на другите двама творчески директори Илия “Григовор” Григоров и Жеко Богословов блестят силно.
Заедно с наскорошното промотиране на Михаела Камишева в Изпълнителен директор, агенция guts&brainsDDB успешно завършва последователна и съгласувана промяна на управленския екип. Досегашният Изпълнителен директор на групата Йоана Панчева и двамата Изпълнителни творчески директори на guts&brainsDDB — Васил Петраков и Йордан Жечев след 20 години ще се отдадат на заслужен отдих.

“Следя, познавам и високо ценя работата на guts&brainsDDB от години. Възможността да продължа и надявам се, надградя постигнатото от Йоана, Васко и Данчо, както и да работя с толкова много клиенти, активно търсещи интересни решения, е веднъж на милион и дори за миг не се колебах преди да приема предложението” казва Иван Ланджев и допълва: “Вярвам, че името казва много. Ако преведем “guts&brains”, от едната страна ще стои “кураж, смелост, решителност”, нали? От другата – “ум, разум, разсъдък”. Точно тези са двете основи, на които винаги се старая да стъпвам в творческата работа. Защото само с едното не може. Не и ако искаш да си наистина добър. А хората в екипа са наистина добри. Ако нещо ме мотивира, това са точно те – изключителните хора – и вярвам, че Илия и Жеко са надарени не само с проникновение, но и с дълбока разсъдливост. Същото мисля и за Кейвин Шали — млад кадър на агенцията, чието промотиране в Creative Lead надявам се доказва достатъчно категорично, че културата на развиване на таланти е по-жива от всякога”.

Ангелос Парасхакис, собственик и двигател на adhub допълва: “Рекламата се променя, но истинските лидери не просто следват вълната – те я създават. Вече три десетилетия guts&brainsDDB не просто върви в крак с индустрията, а я формира. Нашият опит е без аналог на пазара, а умението ни да съчетаваме креативност, стратегия и иновация ни прави движеща сила, която задава посоката. Днес изразяваме огромната си благодарност към колегите, които бяха с нас през последните 20 години. Две десетилетия талант, отдаденост и страст към креативността – наследство, което е оставило своя отпечатък върху агенцията и индустрията. Те винаги ще бъдат част от историята ни, а приносът им ще продължи да вдъхновява новите поколения. Сега гледаме напред – с нова енергия, силно лидерство и ясен фокус върху бъдещето. Групата ни се трансформира в истински powerhouse – пространство, където опитът среща новаторството, талантът намира своята най-добра среда, а клиентите получават решения, които не просто отговарят на пазара, а го предопределят.”
С настъпилите промени хоризонтът пред guts&brainsDDB става още по-широк, като очакванията към Михаела Камишева и Иван Ланджев са да задълбочават и засилят синергията между guts&brainsDDB и медийните, продуцентски и събитийни агенции от групата на adhub. Крайната цел са още по-обмислени и неочаквани, но изпълними решения.
Едно единствено нещо никога няма да се промени в guts&brainsDDB — гладът за повече, по-правилно, по-смислено, по-добро. Добре дошли по пътя към следващото.