Н а 23.06.2015 г. в гр. София се проведе информационен ден, организиран от Държавната комисия по хазарта (ДКХ) за представяне на ползите и резултатите от изпълнението на проект „Надграждане на информационно-комуникационната среда на ДКХ чрез доусъвършенстване на Интегрираната информационна система на ведомството, разработена по ОПАК, с нови модули за контрол на дейността и приходите“, финансиран с договор № А13-31-6/02.06.2014 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
Проектът се изпълнява по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление“, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-0.9.
Основните ползи и резултати от реализацията на проекта, които бяха откроени в рамките на организирания от ДКХ информационен ден са:
- Надграждане на реално работещи системи и услуги, създадени и внедрени в резултат на успешно изпълнен предходен проект по ОПАК;
- Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса чрез надграждане на интегрираната информационна система на ДКХ, разработена по предходен проект по ОПАК, с нови модули и функционалности за една по-добра и по-модерна администрация;
- Подобряване обслужването на гражданите и бизнеса чрез надграждане на интегрираната информационна система на ДКХ, разработена по предходен проект по ОПАК, с нови електронни административни услуги;
- Надграждане на информационно-комуникационната среда на ДКХ с цел повишаване на надеждността, бързината и качеството на предлаганите електронни административни услуги;
- Създаване на предпоставки за по-ефективна събираемост на таксите от ДКХ и отчитането им;
- Редуциране на административните ресурси, необходими за осъществяване на контролните правомощия на ДКХ чрез подобряване на организацията им и създаване на нови функционалности и модули на Интегрираната информационна среда на ДКХ;
- Спестяване на време и средства, повишаване на удовлетвореността на бизнеса, както и гарантиране на повече прозрачност;
- Повишаване имиджа на ДКХ като една модерна и отворена към гражданите и бизнеса онлайн администрация.