"Домейн Бойар" за 5-и път става носител на наградата Superbrands за най-разпознаваема и ползваща се с високо доверие сред потребителите винена марка в България.
Марката получи приза Superbrand - лидер в категорията "Вино" на церемония по награждаването на най-успешните български марки.
Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands през октомври 2014 г. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света.
Superbrands е свидетелство за изключителната репутация на марката сред потребителите.
Някои от досегашните лидери по категории и сектори запазват водещите си позиции, но при други се наблюдава динамика: при супермаркетите веригата хранителни магазини "Кауфланд" измести "Била".
Първа инвестиционна банка също изпревари досегашния лидер сред финансовите институции "УниКредит Булбанк", а "Виваком" отстрани "Мтел" от първото място в категорията „Телекомуникации".
Сред млечните продукти "Верея" и "Данон Активиа" си поделят лидерското място, а сред застрахователните компании първи с равен резултат са "Алианц България" и ДЗИ.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands.
Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.
Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
Успехите на "Домейн Бойар" се доказват и на международната винена сцена, където марката за последните 5 години е донесла на България 124 топ отличия от най-големите световни винени конкурси – "Винали Интернасионал" в Париж, "Конкурс Мундиал" - Брюксел, "Мундус Вини" в Германия, "Декантер" и "Интернешънъл Уайн Челъндж" в Лондон, както и от най-престижното и голямо състезание за розета в света – "Мондиал дю розе" – Кан.
Сред наградите от световни конкурси със свой блясък са и отличията от най-голямото винено състезание у нас - "Винария".
Само за 2015 г. от тези световни конкурси "Домейн Бойар" донесе 25 отличия, от които 10 златни. Това прави над 30% от медалите, спечелени общо от български изби на споменатите световни състезания!
Виното на Домейн Бойар - "Квантум Шардоне" от 2014 г. бе удостоено и с Големият златен медал на "Конкурс Мондиал де Брюксел" за 2015 г., а с това и обявено за най-доброто българско вино на изложението.
Голям златен медал и приз за най-добро червено българско взе на "Мундус Вини" 2015 и червеното "Кортен" Сира 2012 от едноимената бутикова изба на компанията.
Високите признания, които марката и продуктите "Домейн Бойар" получават всяка година у нас и по света са доказателство за високото качество на продуктите и доверието, с което те се оценяват от потребителите и партньорите на компанията.
За тях най-високи оценки вдигат и независимите световни експерти във виното, които по правило оценяват конкурсните вина със слепи дегустации.
Наред като най-припознаваната от потребителите винена марка "Домейн Бойар" е и най-голямата винарска компания у нас. Тя разполага и с най-високо технологичната и модерна изба у нас, позволяваща производството на широка гама от видове и стилове вина с най-високо качество.
Прибавим ли към това и фактът, че енолозите на избата са сред най-изявените майстори в бранша, доказали във времето своя неповторим стил и авторски почерк, ще стане ясно защо вината на "Домейн Бойар" са не само познати, но предпочитани и обичани и от най-взискателните ценители на вина у нас и по света.