Д нес КИА Моторс Европа представи първите официални екстериорни снимки на изцяло новия КИА Спортидж. Моделът ще осъществи световната си премиера на 15-ти септември по време на международния автосалон във Франкфурт 2015г.
Четвърто поколение КИА Спортидж се отличава с дързък, прогресивен дизайн, с усещане за мощност и динамика от всеки екстериорен детайл. Въпреки че отразява контраста между плавни и остри форми, характерни за някои от най-емблематичните съвременни бойни самолети, Спортидж създава визуална хармония между ясно очертани динамични форми и плавни повърхности.
Лицето на изцяло новия Спортидж представлява най-голямата промяна в дизайна на модела – вместо досегашната интеграция на фаровете в радиаторната решетка, те са извити около агресивно стилизирания преден капак и издутите арки на калниците. Отлично разпознаваемата радиаторна решетка ‘тигров нос’ е оширена и по-ниско позиционирана, което придава на автомобила по-внушителен вид и усещане за стабилност.
Изцяло новият Спортидж се характеризира с по-спортен, скосен профил. Като цяло, моделът запазва силуета на своя предшественик но с удължени предни надвеси, по-къси задни надвеси и по-дълго междуосие за по-динамична визия и мускулест профил.
Хоризонталните форми и обемни повърхности отзад подчертават широчината на автомобила и му придават по-стабилен вид. Заимствани от дизайна на прототипа KIA Provo, представен през 2013г., задните стопове са свързани със стилна хромирана лайсна, а мигачите и светлините за заден ход са позиционирани по-надолу за по-голяма визуална тежест и чувство на стабилност.
Дизайнът на новия Спортидж е разработен в европейския дизайнерски център на марката във Франкфурт, Германия, със съдействието на дизайнерските студия на марката в Намянг, Корея и Ървин, Калифорния.
КИА Моторс Европа (КМЕ) е европейското подразделение на КИА Моторс Корпорейшън с оторизирана от компанията маркетингова, продажбена и сервизна дейност. Централният офис във Франкфурт, Германия обслужва 30 дилърства на марката в Европа.
KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 10-те си производствени бази в 5 страни КИА продава повече от 2,7 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 150 страни. Днес КИА има 48 000 служители и годишни приходи от 43 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.