И новативната българска компания CloudCart, чийто софтуер за електронна търговия е поставен в топ три в световен мащаб, от популярната американска медия Newsweek, обяви предстоящото пускане на нова услуга, улесняваща дейността на онлайн маркетинга.
Създаването на новата услуга CloudCart Campaigns е продиктувано от над 15-годишния опит на екипа на компанията в областта на електронната търговия. Той показва, че начина на правене на дигитален маркетинг в сферата днес е силно неефективен и има широко поле за подобрения и автоматизации чрез AI (изкуствен интелект). За да се отговори на нуждите на сектора е създадена и новата инфраструктура, която позволява на търговците лесно да управляват дигиталните си маркетингови активности от едно място - административния панел на електронния им магазин. С CloudCart Campaigns те ще могат да изпращат продажбени оферти, базирани на действията на потребителите, през различни канали за комуникации като за начало са имплементирани Viber, Email и SMS.
Компанията обаче, няма да спре да надгражда функционалността. Настоящите комуникационни канали са най-основните и задължителни, но с времето ще се добавят и още, за да могат търговците да намират още по-лесно своите клиенти и да комуникират с тях, там където се намират те. Такива допълнителни канали ще са Webpush и Messenger известия, които компанията планира да включи. През 2022 г. CloudCart, в ролята си на един от малкото технологични партньори, в световен мащаб, едновременно и на Google и на Facebook, ще даде възможност на търговците да следят и управляват рекламите си съответно и в тези две мрежи, което ще намали нуждата от използването на техните Ads мениджър-и.
Без съмнение CloudCart Campaigns ще промени начина, по който електронните магазини в България, и не само, провеждат маркетинговите си кампании. Трите му главни преимущества са, че:
• CloudCart Campaigns разполага с метод за идентифициране на устройствата
В днешно време хората имат различни устройства като служебен компютър, личен лаптоп, телефон. Всички устройства, които един потребител използва се групират в Персони, наречени “абонати”. Това помага потребителите да се сегментират по-прецизно и допринася за успеха на маркетинг кампаниите. Тази сегментация носи ползи като по-прецизни маркетинг активности спрямо поведението на тези персони, оптимизиране на броя на изпратените до тях съобщения до тях и по-правилно идентифициране на действията на дадения абонат.
• Обединява множество комуникационни канали, които работят в синхрон с контекстуално съдържание спрямо действията на потребителите. Към момента това е невъзможно да се постигне в познатите платформи на пазара, които позволяват да се изпраща съобщение само през един канал и при това без това съобщенията да са контекстуални на база действията на абонатите. В следствие от това, търговецът е принуден да използва множество комуникационни платформи, които не са в пълен синхрон помежду си, и затова до един потребител може да достигне дублирано послание, изпратено през различни канали.
• CloudCart Campaigns дава възможност за детайлно сегментиране на посетителите на онлайн магазина. Даден потребител може да бъде идентифициран по пряк или индиректен начин.
Начинът на идентифициране на устройствата, през които един потребител използва онлайн магазина на търговеца, е ключов за работата на приложението. От CloudCart илюстрират неговата важност със следния пример. Нека си представим случай, в който търговецът иска да изпрати имейл до всички хора, които са разглеждали автомобилни гуми от определен производител и конкретен ценови диапазон в рамките на 5 дни. Той има имейла на потребител “А”, който е разглеждал продуктите през смартфон, но обикновено ползва компютър. В тази ситуация, ако търговецът не знае, че един и същи човек влиза през две различни устройства, той няма да изпрати имейла до него и ще изпусне потенциална продажба. Компанията е особено горда, с това че на пазара за софтуери за електронна търговия на световния пазар не се предлага подобна комплексна услуга за когнитивно разпознаване и сегментиране. Благодарение на това маркетинговите кампании на онлайн търговците в CloudCart ще са на изцяло ново ниво, по-прецизни, целенасочени и ефективни кампании.
Приложението CloudCart Campaigns е в процес по финални тестове и според плана на компанията, то трябва да бъде пуснато за употреба от търговците през януари 2022 г. и се очаква да превърне управлението на маркетинг кампаниите в сферата на електронната търговия в преживяване на ново ниво.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!