И сторията на Mr. Almond започва през далечната 1997 от Женския пазар в София, като първите ядки, които успява да продаде собственикът на марката са именно бадеми. Хрупкавият бизнес започва почти като на шега с три чувала бадеми, леблебия и фъстъци, за да се стигне до днес - 26 години по-късно, когато момчето от Женския пазар вече продава над 200 различни продукта от най-високо качество – ядки, семена, сушени плодове, тахани, масла и още много... а бадемът остава не само вдъхновение за начало на бизнеса, а и гордо дава име на веригата магазини Mr. Almond.
Големите в подкрепа на по-малките
Само през 2023 магазинът на Mr. Almond в Шумен е третото ново попълнение на бранда в партньорство с Kaufland. По-рано тази година беше прерязана лентата на магазини от веригата в Кауфланд кв. Хаджи Димитър в София и Търговище. Така обектите, носещи марката, вече са 27, като 10 от тях работят ръка за ръка с Kaufland България.
„Работата ни с Kaufland откри нови хоризонти за развитието на Mr. Almond, когато през 2019 година, заедно с Петър Пекалиев, дадохме начало на една нова ера за нашия бизнес, а и не само, защото ние сме първата верига магазини за ядки, които започнаха да работят с Kaufland. Всеки нов магазин се усеща сякаш започваш бизнеса си отначало. Всеки път си задаваш въпроси, които си си задавал в началото на професионалния си път: „От какво точно имат нужда клиентите в този магазин, къде бяха грешките ни досега и как да сме по-добри утре?. Именно крайният потребител е нашето мерило за добре свършена работа. Доказателството е, че въпреки кризите, въпреки конкуренцията – нашите клиенти продължават да избират именно Mr. Almond, а за нас това е както мотивация, така и огромна отговорност. Защото не можем да спрем, трябва да сме все по-добри, за да отговорим на очакванията на тези, които са с нас през годините.“, споделя Лазар Лазаров – директор на Mr. Almond
Не екип, а отбор!
Под шапката на г-н Бадем работят над 80 човека, като повечето от тези хора се трудят на първа линия – те са основната сила на бизнеса. Именно продавач-консултантите са тези, които познават клиентите, стоката и пазара. А една от основните гордости на Mr. Almond е, че успява да намери, обучи и съхрани стойностни хора, които да работят не само за себе си, а за отбора.
„Mr. Almond е до голяма степен семеен бизнес и често се шегуваме, че той е третото ни дете и както във всяко семейство не спираме да се учим едни от други, да се възпитаваме и да растем заедно. Всяка крачка, която правя е съпроводена от такава енергия, че понякога се плаша, но вярваме, че трудът, усърдието, честността и качеството, които предлагаме са ключът към успеха. И той не закъснява, а когато успеем... Е, тогава вече имаме криле!“, допълва Румяна Трилева – търговски директор на Mr. Almond
Здраве, вкус, качество и по-близка връзка с природата
За да се придържа към основните си принципи, Mr. Almond продължава да приема нови предизвикателства, а именно да прави възможно най-чист бизнес. В последната година това се реализира с помощта на фотоволтаична централа, която осигурява на производствената и складова бази енергия от слънцето и в същото време пести на природата 400 кг емисиите въглероден диоксид (CO2) на ден.
Пазарът и търсенето се променят
Опитът досега показва, че клиентите започват да обръщат все повече внимание на качеството на продуктите, познават стоките и търсят най-доброто. Знаят, че лешниците на Mr. Almond са български, защото няма по-добър лешник от българския, също както сушената череша от родна земя е неповторима. Но в същото време се доверяват и на партньорството с вносители от над 10 държави, защото знаят, че макар и вносен бразилският орех например си има родина, която произвежда най-добро качество и именно него ще намерят на щанда на Mr. Almond.
Камъкът си тежи на мястото
Български бизнес, българско производство – безкомпромисни към качеството. В асортимента на веригата влизат продукти, произведени изцяло за Mr. Almond от подбрани суровини, с доказан вкус. Така марката се налага на пазара с тахани с неповторими плътност, консистенция и вкус – без добавени консерванти и стабилизатори. Специално за своите магазини г-н Бадем произвежда различни брашна – ядкови, оризови и не само, а през последните две години залага и на уникални за българския пазар продукти, местно производство – а именно студено пресовани масла от ядки и семена. Под знака „уникално и единствено по рода си“ можем да сложим и вкусното изкушение „КРЕМЧЕ“, което в своите варианти е симбиоза между тахан и различни вкусове като малина, лешников крем и ванилия.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!