С амо две години след откриването на първия си магазин, българската верига Minimart отбелязва важен етап в своето развитие, достигайки 200 търговски обекта в различни населени места в страната. С последното си разрастване, което включва и стъпването в Благоевград, Minimart затвърждава позицията си като една от най-бързо развиващите се ритейл вериги в България.
Бързото разрастване на Minimart е резултат от иновативен партньорски модел, който дава възможност на малки предприемачи да управляват магазини под утвърден бранд, без да поемат риск да инвестират в обекта, оборудването и зареждането. Техен ангажимент е да създадат свой екип, с който да управляват оперативно магазина. По този начин веригата не само разширява своята мрежа, но и подпомага развитието на семейния бизнес в различни региони на страната.

Във всеки от обектите си Minimart предлага на клиентите подбрано разнообразие от хранителни продукти, съобразено с ежедневните нужди на съвременния динамичен градски потребител, като фокусът е върху младите клиенти и техните предпочитания към удобни и малки разфасовки, както и към новостите на пазара. Все повече младите потребители търсят готови за консумация ястия в удобни опаковки, които само да стоплят и да се насладят на вкусен бърз обяд или вечеря и Minimart откликва на тези нужди. Освен това, магазините са известни и със своето ароматно кафе и хрупкав хотдог, приготвен на място по класически или авторски рецепти. Основната цел на Minimart е да се утвърди като предпочитан избор за ежедневно пазаруване, като залага на внимателно подбрани продукти, персонализирано обслужване и достъпност на ключови локации.
През март тази година веригата отбелязва своята втора годишнина и вече разполага с 200 магазина в малки и големи градове като София, Пловдив, Бургас, Стара Загора, Благоевград, Плевен, Перник, Пазарджик, Асеновград, Ямбол, Поморие, Нови Искър и Нови Хан. Minimart продължава своето разширяване планира да насища мрежата си в градовете с установено вече присъствие, както и да навлезе в нови населени места. Дългосрочната цел е до края на годината да разполага с 300 обекта в страната.

Зад проекта Minimart стои българската компания БГК АД, която обединява опитни експерти и инвеститори с дългогодишен опит в ритейл сектора. В развитието на веригата участват екип от специалисти, които активно прилагат съвременни стратегии и иновации за успешното й разрастване. Инвеститорите в Minimart са утвърдени имена от българския бизнес, с богат опит в развиването на редица успешни проекти – инвестиционните компании AP Capital и Trinity Capital, както и Елвин Гури, и Росен Хаджиев.
Повече информация за Minimart можете да откриете на адрес: https://mini-mart.bg/