З апочна набирането на кандидатури за международния конкурс „Избран продукт на годината“- най-престижното отличие в България за иновативни продукти, които печелят доверието на потребителите.
Осмото издание на конкурса в България отново ще включи десетки различни категории и най-иновативните продукти и услуги на родния пазар.
„Избран продукт на годината“ е най-голямата награда у нас, с която марките доказват своята иновативност, реактивност и доверие на потребителите. Методологията за участие в конкурса включва изследване от Nielsen International – една от най-големите световни агенции за пазарни и потребителски проучвания и анализи с доказан опит и международен авторитет, както и продуктов тестинг, на база на които се избира печелившият участник за всяка категория.
От 2017 година досега конкурсът „Избран продукт на годината“ е отличил над 150 продукти и услуги, а с всяко изминало издание портфолиото от участници нараства. Разбира се, както българските компании не спират да се развиват, така и конкурсът продължава да добавя различни възможности за участие. Така през 2021 година към портфолиото от лога беше включен и „Избран продукт на годината – Собствени марки“, където всички ритейл магазини участват с продукти, произведени от тях.
Тази година конкурсът у нас подготвя още една голяма иновация и изненада за българските потребители и компании. Заедно с още 40 държави от целия свят, у нас за първи път ще се проведе и конкурсът „Избран бранд на годината“, където оценката на потребителите ще включва серия от показатели като доверие, иновативност, атрактивност, качество и желание за препоръка и корпоративна социална отговорност, на база на които българите ще отличат своите най-доверени и любими брандове.
Платформата за кандидатстване вече е отворена и достъпна на сайта на конкурса.
Пожелаваме успех на всички кандидати!
За POY Worldwide
„Продукт на годината“ е най-голямата световна награда за иновации в продукти и услуги, гласувана от потребителите. Основан през 1987 във Франция, конкурсът “Продукт на годината” днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Основните му цели са запознаването на потребителите с най-новите продукти на пазара и отличаването на компаниите производители за тяхната иновативност и високото качество на продуктите им.
В България конкурсът се провежда успешно от 2017 година с постоянно нарастващ брой участници.
За Nielsen International
Nielsen International е глобална компания за измерване и анализ на данни, която предоставя на производителите и търговците точна информация и пълна картина на сложния и променящ се пазар, в който компаниите имат нужда да бъдат иноватори.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!