- Банката ще дарява средства при всяко първо влизане в мобилното приложение през месец декември за настоящ или нов клиент
- Дарението не е обвързано с извършване на финансова операция
От 1 декември приложението на УниКредит Булбанк, Булбанк Мобайл, стартира благотворителна кампания, по време на която банката ще направи дарение от 0.10 лв. на „Българската Коледа“ за всеки свой клиент, който до 31.12.2021 г. поне веднъж е влязъл в приложението за мобилно банкиране, без значение дали ще изпълни или не някаква финансова операция. В кампанията ще участват и всички новорегистрирани потребители през месец декември. Целта на инициативата е в края на периода УниKредит Булбанк да дари 10 000 лева, като при достигане на сумата, ще се обяви и краят на кампанията.
„Българската Коледа“ е благотворителна инициатива под патронажа на президента на страната и в подкрепа на деца, нуждаещи се от лечение, както и в помощ на детските отделения за закупуване на медицинско оборудване и медикаменти.
За поредна година УниКредит Булбанк е партньор на „Българската Коледа“, като този път ще се добавят и средствата, събрани от благотворителната кампания на Булбанк Мобайл. С тази инициатива, екипът на Булбанк Мобайл отбелязва своя 10-и рожден ден, вярвайки, че най-големият подарък за техния празник е банката, обслужвайки своите клиенти, да дава подкрепа и надежда.
„В края на 2021 година мобилното приложение на УниКредит Булбанк навърши 10 години. 10 години, през които гордо заслужихме и защитихме отличия като най-добра дигитална банка на България. Това са 10 години на много нови функционалности и нови амбициозни цели, 10 години, през които достигнахме близо 500 000 активни мобилни потребители. Затова в месеца на сбъднатите желание, в месеца на домашния уют и семейните подаръци, искаме да подарим надежда на нашите деца, подкрепяйки „Българската Коледа“ и да изкажем своята признателност на всички наши клиенти, благодарение на който ставаме все по-добри“, сподели Виктор Стоянов, директор Дистанционни услуги и дигитални канали в УниКредит Булбанк.
Клиенти на банката, които към момента не разполагат с мобилно банкиране, могат дистанционно да активират Булбанк Мобайл и да се включат в инициативата. В случай, че имат Булбанк Мобайл на телефона си, но трябва да го реактивират отново, имат възможност да го направят сами, без необходимост от посещение на банков офис.
Повече информация за кампанията на Булбанк Мобайл и как можете да се включите в нея, можете да научите тук.