В секи ден милиони семейства посещават ресторантите на Макдоналдс в цял свят, за да споделят топли семейни моменти заедно. Като най-посещаваната верига за ресторанти в света, Макдоналдс осъзнава своя потенциал за подпомагане семействата чрез предлаганите детски менюта Happy Meal.
Част от грижата и насочеността към семействата е програмата Макдоналдс Детско меню читатели (Happy Meal Readers), която вдъхновява децата към четенето на книжки чрез предлагането им като опция в детските Happy Meal менютата. Програмата е създадена с грижа към семействата и е важна стъпка в целта за създаване на по-добър Макдоналдс. Страстта към четенето е още от 2001 г., когато в Швеция за първи път Макдоналдс въвежда детските книжки като част от Happy Meal менютата. Оттогава, други пазари също се присъединяват към тази инициатива, която сега се нарича Макдоналдс Детско меню читатели. До ден днешен Макдоналдс по света е разпространил близо 450 милиона книжки чрез своята програма.
Макдоналдс осъзнава тази голяма възможност и потенциал на своя мащаб да вдъхновява четенето на книжки като го направи забавно за децата и техните семейства. Имайки в предвид това, през 2019 г. McDonald’s® продължава своя ангажимент към четенето като въвежда в 82 пазара изключителната поредица от 12 книги, написани от Кресида Коуел, известна най-вече с поредицата си „Как да си дресираш дракон“. Книжките са внимателно създадени, така че да могат да се четат заедно в семейството. Вече може да се избере книжка или играчка с всяко детско меню Happy Meal. Предлагат се по две нови книжки на всеки осем седмици. Приключенията на близнаците Трийтоп се фокусират върху семейство, което е построило машина на времето, за да се върне назад и да проучи ерата на динозаврите.
Тази изключителна поредица от книжки е налична и в мобилното приложение на Макдоналдс Happy Studio/McPlay в участващите страни, включително и в България. Това допълнително прави четенето забавно за всички в семейството, както и допълнително вдъхновява страстта на децата към него.