Н а 28 май 2025 г., на сцена „Централни хали“ в София, ще се проведе конференцията „Корпоративна социална отговорност: Устойчиво развитие на регионите“, организирана от сп. Enterprise.
На конференцията лидери в сферата на корпоративната социална отговорност ще дискутират как бизнесът може да въздейства върху регионалното и локалното развитие и как да инвестира с цел адаптация към климатичните промени и новите геополитически реалности.
Изменението на климата, енергийната сигурност и независимост, икономическият растеж, и равенството са безразлични към динамиката в политиката. Това са приоритети, които – ако се пренебрегнат, ще създадат повече рискове за икономиките и населението, отколкото ако се третират като възможности за постигане на просперитет.
За да се постигнат значими резултати и да се изпълнят поетите глобални ангажименти в сферата на устойчивостта, е необходимо да се установят цели, рамки и инвестиционни стратегии на регионално ниво.
Конференцията „Корпоративна социална отговорност: Устойчиво развитие на регионите“ поставя тези и други въпроси и дава възможни практически решения на предизвикателствата пред устойчивото развитие на бизнеса.
Участниците в конференцията ще научат:
-Как частният сектор подкрепя трансформацията и развитието на регионите;
-Как се приоритизират глобалните рискове към локалната среда от гледна точка на рискове, инфраструктура и население;
-Как организациите да усъвършенстват своите стратегии за устойчивост при постоянно променящи се правила;
-Как се привличат публични и частни инвестиции в сферата на устойчивостта;
-Как се променят регулациите в условията на динамична политика.
Повече за конференцията, лекторите и условията за регистрация можете да научите на сайта: https://csr.enterprise.bg/
Събитието се организира с подкрепата на CSR Advice Box.
Официални партньори на конференцията са „Kaufland България“, Пощенска банка и JTI.
Партньори: Devin, Spetema, Българска стопанска камара, Българска търговско-промишлена палата,
Асоциация на специалистите по устойчивост, Български форум на бизнес лидерите, БАПРА, Българско дружество за връзки с обществеността, Българска асоциация на рекламодателите
Медийни партньори: Net Info, Internet Media Group
Дигитални партньори: Seomax
Комуникационна агенция: RED Communication Agency