Ф еновете на белите спортове са в трепетно очакване на сезона. Някои чакат зимата да дойде, други отиват при нея.
Властелините на зимните спортове Алберт Попов, Камен Златков и Симеон Митрев ни подготвят за дългоочакваните адреналинови изживявания по пистите, докато Audi въобще не е прибирал своята qauttro екипировка.
Volkswagen Group разработва система за задвижване на четирите колела от Втората Световна война.
Audi започва масовото използване на системата quattro през 1980 г., която първоначално е синоним на изключителните постижения в рали спорта, по-специално в Група В.
При оригиналната системата quattro двигателят и трансмисията са разположени надлъжно.
Въртящият момент се изпраща към механичен централен диференциал, който го разпределя между двете оси.
През 1987 г. механичният централен диференциал се заменя от Torsen (TORque SENsing) T1 централен диференциал, който се допълва от многодискова фрикционна муфа, когато трансмисията е автоматична.
Последните две поколения търпят промени само по електрониката.
И сега, на прага на зимата, quаttro отново е готово да демонстрира качествата си.
По един забавен начин Аudi ни напомня, че всички условия са перфектни за quattro.
Тримата ни „бели“ спортисти участват в глобалната кампания на Аudi, посветена на зимните спортове.