Тг говията в интернет допринася все по-силно за икономическия растеж,
съобщи електронното издание на германския в. "Ханделсблат".
Според изследване на консултантската компания "Бостън
кансълтинг груп" (Boston Consulting Group) до 2016 г.
приносът на интернет към германския брутен вътрешен продукт
(БВП), например, ще се повиши до 118 млрд. евро спрямо 75 млрд.
евро през 2010 г.
Подобни резултати са възможни благодарение на потребителите,
които все по-често купуват стоки и услуги онлайн.
Друго проучване сочи, че 87% от притежателите на таблети пазаруват само през интернет.
Интернет не само измества търговията, извършвана по
традиционни начини, но чрез продукти като различните приложения
и сваляне на музика възникват и нови бизнес ниши, посочва експертът Дейвид
Дийн.
Компаниите също все по-често използват мрежата за покупки
или за разработване на нови продукти.
Според анализаторите до 2016
г. приносът на интернет за БВП на държавите от Г-20 ще се
удвои до 4,2 трлн. долара.
В края на миналата година проучване на платформата за онлайн търговия в
България aukro.bg и сайта за сравняване на цени pazaruvaj.com обявиха, че дори у нас с 10 на сто се е увеличил броят на потребителите, които ще избират
подаръци и от интернет магазините.
Месец преди Коледа те
са били 79%. Потребителите изтъквали като
основни предимства на онлайн магазините удобството да не се редиш на
опашка, наличието на по-голям избор и конкурентните цени.
Все повече търговия в интернет
До 2016 г. приносът на търговията в интернет за БВП на държавите от Г-20 ще се удвои до 4,2 трлн. долара
19 март 2012, 16:54
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!