През първите шест месеца на годината гигантът в областта на лукса LVMH /Louis Vuitton, Bulgari, Céline/ реализира нарастване на чистата печалба с 28% до 1,68 млрд. евро и увеличаване на продажбите с 26% до 12,9 млн. евро.
Продажбите остават "подкрепени в САЩ, Европа и Азия", според съобщение на групата, която е убедена в същото и за втората половина на годината.
"В силно нарастващ световен пазар, но в несигурна икономическа среда в Европа, LVMH ще продължи увеличаването на пазарния си дял ", се посочва в текста.
От своя страна PPR /Gucci, YSL, но също и Puma, Fnac/ регистрира увеличаване с 30,7% на продажбите в сектора на лукса до 2,9 млрд. евро "дължащо се на динамиката на марките в географските зони взети заедно".
Общо PPR регистрира нараснал оборот - 6,39 милиарда евро, което е увеличевие със 17%, и печалби от 477 милиона евро (+5,9%), намален от Puma и Fnac.
L`Oréal, чиито общи продажби са нараснали с 11,6% за второто тримесечие и с 10,5% за полугодието също се възползва от ентусиазма на клиентите на скъпата козметика. L`Oréal Luxe бележи увеличение с близо 18% и за тримесечието и за полугодието.
* Моля, коментирайте конкретната статия и използвайте кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание, на верска или етническа основа, както и написани само с главни букви!